Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
wat bij mij heel goed gewerkt heeft is het vooraf informeren van de buren. dat werkt echt goed en kweek je enorme goodwill mee, en voorkom je dus gezeik.
ook aangegeven dat indien mensen bezwaar hadden of overlast zouden hebben ze dit altijd kunnen melden en dat we dan tijdens een bak koffie vast gezamelijk tot een oplossing zouden komen...
voordeel is dat indien je elkaars kant van het verhaal weet, of elkaar simpelweg wat beter kent, je ook meer begrip hebt voor elkaar.. en je weet ook meteen wie er allemaal nog meer vuurwerk af gaat steken ��
Hoeveel was het en hoeveel is het nu je budget?Dit jaar al minder dan andere jaren gekocht en dat is mij prima bevallen. Toch me weer laten verleiden tot pijlen en losse cakes en daar stop ik echt mee.
Ik wil alleen nog compounds. Bevalt me prima!
Meer funke inslaan, leuke kwalitatief goede producten.
Wil volgend jaar een wat uitgebreidere collectie dan dit jaar.
Dit jaar stond op de lijst:
- Colorstorm
- Colorstrike
- Oman
Wil volgend jaar lieve wat meer losse kwalitatieve goede cakes dan de hele grote boxen.
Dit jaar een andere locatie wegens verhuizing en maar meteen wat familie hier uitgenodigd. Dus er gaat heel veel anders dit jaar.
Normaal moest ik alleen vuurwerk regelen, nu ook hapjes en drankjes. Wordt niets moeilijks, maar het moet we gebeuren. Beloven drukke dagen te worden haha