Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Hopenlijk komt het niet zover en kan het vuurwerk gewoon in eigen land opgehaald worden. Zo niet, heb ik voor dit jaar gepland vast wat winkels in DE aan te doen en van verschillende merken producten te bestellen. Zo weten we evt waar ik volgend jaar op kan focussen. En BE blijft leuk om naartoe te gaan zo nu en dan en voor zolang het kan.

Wachten op duidelijkheid. Bij verbod even met het gezin in overleg voor een paar dagen Duitse 'kerstbeleving'. Tot 2 januari ofzo.

Vorig jaar heb ik besloten om deze keer echt meer tijd te besteden aan de ultieme afsteek volgorde van de collectie (en mezelf hier aan te houden). Te vaak heb ik de toppers al halverwege afgestoken waardoor de rest toch minder mooi overkomt. Wil eerst met de kids beginnen met hun collectie en daarna de fonteinen van klein tot groot met bv. een paar fluiters er tussendoor. Daarna de normale cakes met iets van salutes er doorheen en eindigen met de beste volgorde van de compounds.

Ik schreef al "mezelf hier aan houden" want als we dan eenmaal naar buiten gaan neemt m'n enthousiasme en stress alles over en steek ik zonder na te kunnen denken het dichtstbijzijnde lontje aan :frusty:

Bij een verbod? Tja, dan moeten we maar naar drones he..

Koop ik zon grote drone, installeer ik zon gasbrander eronder, en huur een garagebox paar straten verderop, waar dan die Compounds liggen. En dan vlieg ik zo om de 10 minuten, 1 voor 1 die Compounds mijn straat in "BZZZZZZZZZ", drop Compound, en dan die Gasbrander op die lont

Komt Ome Agent langs..

Oom: "Goede avond mensen, jullie weten dat Vuurwerk nu verboden is?

Kees: "Maar wij steken helemaal geen Vuurwerk af?"

Oom: "Wat doet die smeulende doos dan in het midden van de straat?"

Kees: "Ja dat weten wij ook niet, die komen gewoon uit de lucht vallen"

Oom: "Uit de lucht..? Julie weten dat liegen geen zin.."

Drone: "BZZZZZZZZ" Gasbrander

Back
Bovenaan