Wat ga jij volgend jaar anders doen?

In principe doe ik volgend jaar niets anders. Ik ga gewoon mn eerste pareltjes weer in januari aanschaffen.

MAAR dit doe ik wel bij freakshops die in het verleden, bv met corona, niet moeilijk hebben gedaan met een restitutie mocht er erg slecht nieuws komen.

Mocht het toch zo zijn dat de traditie de nek wordt omgedraaid dan komt er gewoon een leuke doos op straat om 00.00. Ken toch niet voorstellen man een oud en nieuw zonder vuurwerk.

Zijn er shops die wel moeilijk deden dan?

Mag ook per PM eventueel. :thumbsup:

In principe doe ik volgend jaar niets anders. Ik ga gewoon mn eerste pareltjes weer in januari aanschaffen.
Succes als de plannen er door zijn voor een totaal verbod :bye:

Mocht het toch zo zijn dat de traditie de nek wordt omgedraaid dan komt er gewoon een leuke doos op straat om 00.00. Ken toch niet voorstellen man een oud en nieuw zonder vuurwerk.
Dat word dan naar het buitenland voor iets leuks met een lont.
Maar als jij de enige bent in de straat om middernacht dan is het wel te hopen voor je dat oom agent niet langs komt.

Succes als de plannen er door zijn voor een totaal verbod :bye:

Dat word dan naar het buitenland voor iets leuks met een lont.
Maar als jij de enige bent in de straat om middernacht dan is het wel te hopen voor je dat oom agent niet langs komt.
Totaalverbod houd die gewoon op he maat.

00.00 Een agent op straat? Hahaha

Als er buren zouden bellen over overlast,dan kan het zijn dat ze komen,dat is wat ik bedoelde.
Zo uitzich zelf zal je ze niet zomaar zien op dat tijdstip,dat weet ik ook wel :d

Kan een pijnlijk topic worden dit :rolleyes: :rolleyes:
Misschien ga ik wel voor het eerst in 26 jaar ziekenhuis een nachtdienst doen met oud en nieuw ....

Ik geloof niet dat er shops online gaan in januari. Mijn planning is om volgend jaar in Duitsland ergens een huisje te boeken en het daar te gaan vieren.

Kan een pijnlijk topic worden dit :rolleyes: :rolleyes:
Misschien ga ik wel voor het eerst in 26 jaar ziekenhuis een nachtdienst doen met oud en nieuw ....
Mijn ouders werkten beide in het ziekenhuis. Die vonden het helemaal fantastisch om in t ziekenhuis te werken. Gingen ze een klein feestje met de patiënten bouwen zodat ze niet alleen waren. Mooie verhalen over mensen die bijna het leven verloren waren en waarbij dit echt hun lichtpuntje was.

Mijn ouders werkten beide in het ziekenhuis. Die vonden het helemaal fantastisch om in t ziekenhuis te werken. Gingen ze een klein feestje met de patiënten bouwen zodat ze niet alleen waren. Mooie verhalen over mensen die bijna het leven verloren waren en waarbij dit echt hun lichtpuntje was.
Die situatie ken ik een beetje. Mijn ma lag met k laatste fase oudejaarsavond 99/00. Denk dat ze daar allemaal minimaal 1 wijntje ophadden op die hoek 🤗

Volgend jaar? niks anders doen, gewoon stoken!

Zolang als ik het kan krijgen gaat er hier gewoon tijdens de jaarwisseling vuurwerk de lucht in.. niet in die hoeveelheden als voor een verbod maar zeker om 0.00 uur van een aantal boxen genieten. Voor bromsnor ben ik niet bang, die zag je hier toch al nooit met oud en nieuw. De politie zal het drukker dan ooit krijgen bij een algeheel verbod. Met de structurele onderbezetting wens ik ze veel succes toe met handhaven. De focus zal op de steden liggen, in de dorpen zal het meevallen. Als protest tegen dat achterlijk verbod lekker burgerlijk ongehoorzaam zijn en blijven stoken zolang je zelf een lontje aan kunt steken, dat vuurwerkverbod gaat hier niet werken.

Ik had mij voorgenomen om minder nieuwe producten aan te schaffen. Helaas waren er vorig jaar ook diverse bewezen producten die plots anders (lees: minder) waren. Kwaliteitsconsistentie blijft een issue in vuurwerkland. Dit was namelijk niet alleen maar kooiloos gedreven.

Met het verwachte (meer dan alleen dreigend imo) verbod luister ik niet naar m’n eigen advies en is er veel te veel gekocht. Oud, nieuw, in 2,3 4-voud, f*ck it.

Om er waarschijnlijk volgend jaar achter te komen dat het steeds minder zorgeloos stoken wordt. Maar er zal “iets” de lucht in blijven gaan.

Hordes mensen vertrekkend naar de dichtsbijzijnde grote steden in duitsland volgend jaar, hotels volgeboekt alsof er een formule 1 weekend is. Kofferbak vol, of wellicht net een VW caddy aangeschaft. Stoken op de parkeerplaats, in de stad, buiten de stad, samen met duitsers in een kring staan...

Lekker op vakantie tijdens de week van Kerst en Nieuwjaar, naar een land waar de zon wel schijnt en het warm is. Bij doorgang totaalverbod is dit de laatste jaarwisseling die ik vier, daarna vervalt de feestdag tot een gratis vrije dag in mindering van op te nemen vakantiedagen. Gewoon voor eeuwig '2026' haha.

Volgend jaar is het gewoon nog stoken, ik kom er dit jaar toch nooit allemaal doorheen :D en rond 00u is de pakkans toch nihil. Daarna is het wrs wel over; wordt teveel moeite en/of risico dus dan is het gewoon een normale avond met een vrije dag erna. Misschien weekendje, of weekje incl kerst (heb ik sws niks mee), de hort op met tent de natuur in, whatever.

Back
Bovenaan