Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopen van wel dan maar. zou weer een voorbeeld zijn van domme regelgeving, is waarschijnlijk het veiligste type vuurwerk dat er is.
Screaming elevator was dit jaar nog wel te bestellen bij mij in de buurt, en staat nog steeds op de site. Ik moet dan snel zijn denk ik zodra het bestellen mogelijk is.
Wolff heeft volgens mij in the return of the phoenix wel kartonnen tubes, ben benieuwd of ze dat ook in de compounds gaan doen
ROTP is inderdaad inmiddels voorzien van kartonnen tubes, is er helaas wel iets op achteruit gegaan, de 35sh versie met plastic tubes was wat beter maar nog steeds een prima cake. Wat er dit jaar aan compounds met fluit op de markt komt is nog even afwachten. De voorraad van de oude versies met plastic tubes is inmiddels wel heel klein geworden.

Voor komend jaar..

Een stevigere tent kopen! En minder vuurwerk kopen, alleen nog kwaliteit!
Koop je nog altijd te veel? :d

Hier juist weer wat meer! Had dit jaar veel kwaliteit compounds maar "weinig" lontjes?

Dit jaar dus ook wat meer kwaliteit cakes erbij. Assortimentjes zoals bijvoorbeeld disturbed bevielen mij erg goed.

Wat ik anders ga doen is eens wat meer mensen geld in laten leggen haha. Ik geniet elk jaar weer enorm. Maar het kost me ook een rib uit mijn lijf. Als meer mensen wat geld inleggen kan ik nog meer mooie boxen kopen

Dit jaar heb ik een heel uitgebreide show geschoten. Veel producten tegelijk, en ook een grote verscheidenheid aan producten. Uiteindelijk allemaal wat te veel en te complex, 6 pallets aan vuurwerk, elektrisch aangesloten in je garage, was toch allemaal wat teveel.
Komend jaar minder vuurwerk, ook proberen om de show wat schoner te houden. Ik denk alleen blokken, en alleen kwaliteit, en wat korter, minder rommelig.
Verder proberen om meer momenten in de avond rustig cakes en fonteinen enzo te stoken ipv uren te besteden aan "de show".
Uiteindelijk stond ik vol zenuwen de show te schieten zonder er écht van te genieten. gelukkig zijn er meerdere filmpjes van gemaakt waar ik achteraf wel echt van geniet.

Hopelijk wat schade inhalen en wil iets minder gaan uitgeven, maar tegelijk wel hoge kwaliteit halen en die 2 gaan niet echt hand in hand met elkaar helaas.
We gaan het zien..

Koop je nog altijd te veel? :d

Hier juist weer wat meer! Had dit jaar veel kwaliteit compounds maar "weinig" lontjes?

Dit jaar dus ook wat meer kwaliteit cakes erbij. Assortimentjes zoals bijvoorbeeld disturbed bevielen mij erg goed.
Altijd bang om te weinig te hebben haha. Zal nooit veranderen ben ik bang.

Dit jaar veel losse cakes gehad, waaronder ook de omlabeling van de Disturbed ( viva la vita ) zeer goed overigens. Maar ook de oldschool Lucky 19 en natuurlijk de nieuwe Riakeo cakes.

Ik pomp geen blokken meer weg in de vooravond. Die selecteer ik altijd heel bewust voor de vuurwerkshow in de straat.

Kan de laatste jaren ook enorm genieten van mooie fonteinen, zoals de 888 en de 999 van wolff. Pure kwaliteit!

Wat ik dit jaar anders ga doen? Zorgen dat mijn vrouw niet weer is uitgerekend halverwege December. is me toch net even te spannend allemaal, wat als... wie gaat dan al mijn vuurwerk halen... sterker nog, wie gaat het afsteken...
Zonder dollen was het natuurlijk elke dag van het jaar welkom zolang het maar gezond is!
Neemt niet weg dat er 15 December toen onze dochter uiteindelijk is geboren er een soort last van mijn schouder viel. ;)

Wat ik dit jaar anders ga doen? Zorgen dat mijn vrouw niet weer is uitgerekend halverwege December. is me toch net even te spannend allemaal, wat als... wie gaat dan al mijn vuurwerk halen... sterker nog, wie gaat het afsteken...
Zonder dollen was het natuurlijk elke dag van het jaar welkom zolang het maar gezond is!
Neemt niet weg dat er 15 December toen onze dochter uiteindelijk is geboren er een soort last van mijn schouder viel. ;)
Vanaf half mrt tot eind april handenarbeid :d

Dit had ik vorig jaar (zoontje geboren op 18 december.) Herken dat gevoel van 'billen knijpen' dat het niet allemaal samenvalt wel ja 😅

Nog van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

hoe het er nu naar uit ziet nog meer halen en dan uiteraard f3 f4, niet meer alleen op 31-12 maar vaker door het jaar heen kleine hoeveelheden. Helaas, moet maar op deze manier ipv uren lang stoken op 31-12

En als er toch nog gezond verstand is bij onze beleidsbepalers dan gaat het dit jaar 90% Riakeo zijn. Kwaliteit boven kwantiteit. Netjes binnen de regels binnen de afgesproken tijden op 31-12.🎇

hoe het er nu naar uit ziet nog meer halen en dan uiteraard f3 f4, niet meer alleen op 31-12 maar vaker door het jaar heen kleine hoeveelheden. Helaas, moet maar op deze manier ipv uren lang stoken op 31-12

En als er toch nog gezond verstand is bij onze beleidsbepalers dan gaat het dit jaar 90% Riakeo zijn. Kwaliteit boven kwantiteit. Netjes binnen de regels binnen de afgesproken tijden op 31-12.🎇
Eens, altijd aan alle regels en afsteektijden gehouden....al blijf ik erbij dat er nu op korte tijd meer de lucht in gaat....mooi maar toch zie ik liever de afsteektijden terug naar 10:00 uur :)

• Like
Waarderingen: bkc

Dat is denk ik precies wat er gaat gebeuren bij een verbod op F2. De handel in F3/F4 zal enorm toenemen en het afsteken zal heel het jaar door gaan gebeuren.

Het resultaat is dus dat alles naar de illegaliteit gedrukt wordt, de brave burger weer stevig genaaid wordt en de hersenloze figuren in onze maatschappij blijven hun ding doen met o&n. Maar goed, dan heeft links z'n zin en kunnen ze door naar het volgende verbod van iets wat ze niet leuk vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan