Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jahoor, ik heb gewoon voor 40 euro zo'n inklapbare steekkar gekocht bij de "dat zeg ik: bouwmarkt"Als iemand een oplossing heeft voor het continu sjouwen van megazware compounds dat het meer gangbaar maakt, dan is dat iets wat ik anders wil gaan doen.![]()
Haha dat heb je lang volgehouden. Ik snap het helemaal, pakken wat je pakken kan.Het jaar is nog maar een aantal dagen onderweg maar mijn 1e voornemen om pas vanaf september te gaan bestellen kan al in de prullenbak. Hebben zich 2 buitenkansjes voorgedaan die ik niet kon laten schieten. Nu de rem erop en kijken wat op ons pad komt dit jaar
JuistVoornamelijk Riakeo blokken.
Bij veel verschillende winkels kijken, kopen en bestellen is fantastisch. Dit jaar uiteindelijk 10 verschillende winkels in Nederland bezocht en vervolgens nog naar Duitsland geweest. Dat bij elkaar zorgde toch wel voor een hele mooie sfeer en de kans om nog wat pareltjes te scorenIk wil volgend jaar toch wel wat dingen anders aanpakken dan de afgelopen jaren. Ook ik merk dat mijn vlammetje meer een waakvlam wordt en dus op zoek moet naar wat nieuws. De eerste gedachten zijn:
Nu eens thuis vieren. Afgelopen jaren elke keer weg geweest en heb toch wel behoefte om thuis te zijn. Hopelijk wat mensen hier over de vloer en mooi relaxed
Ik wil me meer focussen op bijzondere effecten, mooie kleuren etc. Merk dat dit mij meer voldoening geeft dan de zoveelste twaalf in een dozijn bak.
Wat meer winkels bezoeken, zit te denken aan 2 of 3. Afgelopen jaren elke keer maar 1 winkel bezocht. Ik wil ook niet te vroeg bestellen, zo rond september als de sfeer er in komt is prima.
Los van O&N wil ik ook door het jaar heen wat shows proberen te bezoeken.