Wat ga jij volgend jaar anders doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb mij niet aan mijn woord gehouden van vorig jaar; minimaal 1 projectje waarbij je echt staat te juichen.

2 x cairo crackling oude batch toverde wel een glimlach net als een aantal echt kwalitatief goede compounds. ICB en een aantal wolff en magnum 1.2" bakken waren super.
Dit jaar moet en zal er 1 ram projectje moeten komen. Liefst met een betaalbare cake met flinke burst en die een x aantal keer!

Daarnaast genoeg fonteinen en geluidsarm vuurwerk bestellen voor tijdens de verkoopdagen. Mijn zoontje vond het fantastisch!

Veeeel meer zena knettertonnetjes en hier een mooi project van maken, wat een heerlijke dingen waren dat, tevens ook meer als show schieten ipv los, kijk ee naar uit om gewoon 2 mooie showtjes te doen en thats it , miss wat klein grut voor tussen door maar dat zal minimaal zijn . Vindt de showyjes toch echt het leukst

31 december afhalen is nu mijn nieuwe punt. Iets meer Riakeo geweldig spul. Klein vuurwerk als grondbloemen, crackling thunderkings koop ik niet meer.

Daarvoor in de plaats komen wel een paar mooie fonteinen voor terug en iets meer cakes en dit jaar wil ik ook weer compounds 2 jaar op rij gemist.

Geen weerstress!!! 2 jaar stress en viel allebei de jaren mee.
Verder weer naar meerdere winkels en meer labels. Had nu alles bij 1 winkel door omstandigheden.

En het belangrijkste…. Niet meer blindstaren op 30mm. Heb een aantal 20mm en 25mm voorbij zien komen waar ik echt enorm aan genoten heb en het meer dan prima doen in een straat.

Had dit jaar teveel vond ik zelf, dus minder besteden, budget gaat dit jaar door de helft. Vooral focussen wat zich al heeft bewezen, geen impuls aankopen zoals mysterie deals en dus ook niet "leuke bak voor het geld" maar dat is het dan net niet.

Wil dit jaar vooral paar grote compounds (bob van rubro en elegenca van riakeo staan op 1), voor na 12e en wat leuke compounds/cakes voor ervoor.

Dit jaar alleen maar compounds. Ik wil de losse cakes laten liggen, zeg ik nu 😂 uitzonderingen zullen er toch wel komen. Misschien wat eerder de freak aanbiedingen mee nemen gedurende het hele jaar. Blijft toch leuk dat winkelen 😀

Maar wel gericht kopen. Wat ik mooi vind en niet voor de kortingen en dat je achteraf denkt waarom je die hebt meegenomen.

Als we met oud en nieuw in Nederland blijven iig geen cakes meer.
Het is hier al eens gezegd door iemand, maar net als het gaaf wordt is het voorbij. Vond het met het ophalen ook klote

Paar dikke snelle bakken. Tds400 en/of umd300 voor het geweld en 4/5 dikke 30mm 100s die zich hebben bewezen.

Heel misschien weer een dubbele compound. Iig geen trutdingetjes meer.

Ik begin dit jaar ook pas in september met shoppen. Zag ook zaken goedkoper voorbij komen ln septembet dan dat ik ze in januari had gehaald. Ook bij dezelfde shops.

Hoe dan ook ik kijk het hier ff aan.

Als iemand een oplossing heeft voor het continu sjouwen van megazware compounds dat het meer gangbaar maakt, dan is dat iets wat ik anders wil gaan doen. 😂

Kwaliteit boven kwantiteit.
Minder losse cakes en de cakes die ik dan wel aanschaf in twee of drievoud.
Meer in combinaties denken en een set/combi die het goed doet bij veel wind.

Eigenlijk had ik wat teveel. Maar daardoor nu al wel een kleine collectie voor dit jaar.

Wat ik bijhaal is 100 shots blokken van 30mm of bewezen 25mm. Als finale 3 dezelfde blokken, welke is nog eem zien wat in de acties voorbij komt.

Dit jaar had ik 4x de crystal crackling samengebonden en tegelijk in i-shape aangestoken wat resulteerde in dikke chaos😃, blinkers en bengaals vuur ernaast hoppaaah dat moet fijntjes overnieuw.

Ik wil volgend jaar toch wel wat dingen anders aanpakken dan de afgelopen jaren. Ook ik merk dat mijn vlammetje meer een waakvlam wordt en dus op zoek moet naar wat nieuws. De eerste gedachten zijn:

Nu eens thuis vieren. Afgelopen jaren elke keer weg geweest en heb toch wel behoefte om thuis te zijn. Hopelijk wat mensen hier over de vloer en mooi relaxed

Ik wil me meer focussen op bijzondere effecten, mooie kleuren etc. Merk dat dit mij meer voldoening geeft dan de zoveelste twaalf in een dozijn bak.

Wat meer winkels bezoeken, zit te denken aan 2 of 3. Afgelopen jaren elke keer maar 1 winkel bezocht. Ik wil ook niet te vroeg bestellen, zo rond september als de sfeer er in komt is prima.

Los van O&N wil ik ook door het jaar heen wat shows proberen te bezoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan