Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ajoh, je moet je niet klem zuipen als je nog vuurwerk af gaat steken maar een biertje of 2, 3, kan goed. Ik denk dat zowat iedereen ook champagne drinkt om 00:00 uur en veel zal je waakzaamheid daar niet onder leiden.
Beetje moraalridderig gedrag om te roepen je moet 0.0 alcohol drinken. Het is natuurlijk wel verstandig, maar verstandigheid kun je ook overdrijven. Zo kun je beter een biertje drinken en je knallertjes neerleggen en aansteken dan niks drinken en je knallertjes weggooien. Toch denk ik dat 95% zijn knallertje weggooit, vind ik dat erg? Nee, als je maar oppast zelfde verhaal met één biertje en vuurwerk.
Kerst >> Hert / stoofperen / kastanje puree / boomstammetje enzv, en andere snaaierijen.
O&N >> hoe vetter hoe beter.
Bavaria in de bonus. Voor de Brabanste kudten, jonguh!
Dit vat ik op als een beledeging.
Ik ben ook een Brabander en drink alleen Jupiler.
Ontopic:
Met kerst gezellig met de familie uit eten of bij iemand thuis gourmetten/fonduen. En met oud en nieuw duurt het me al te lang om friet te gaan eten, dus eet ik tijden het stoken en zit er dus allerlei rommel in me saus, maar dat maakt niet uit die ene dag is gewoon non-stop vuurwerk afsteken.
Voor de Tukkers onder ons: Grolsch in de bonus bij de Ah.
Inslaan dus maar!
bah, wat een meuk is dat zeg![]()
Geen Tukker dus.
Vorige week was Bav in de bonus. De week ervoor Freddy.
Volgende week dan maar Jupiler?
I Hope so!