Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Twee van de drie 100s 30mm bakken op deze foto heb ik nooit gehad maar staan wel in de bestelling! Ik blijf hopen!

Heb me even suf zitten denken maar volgens mij is dat de ICB.. 3 dikke toppers dus!Twee van de drie 100s 30mm bakken op deze foto heb ik nooit gehad maar staan wel in de bestelling! Ik blijf hopen!
Die linker met 636 is de ICB of TEB?
Dat is ook weer 1 januari. Wat ga je dan doen, na een jaar wachten?Nog 365 dagen wachten normaliter.
Ik sta er echt precies hetzelfde in. Mocht het verbod er komen is het stoken het minste wat ik ga missen, maar juist die typische oud en nieuw sfeer en de aanloop ernaartoe. Tuurlijk ben ik er goed ziek van, maar het stoken zelf is 10% van de hobby. Dit jaar 5 keer in het vliegtuig gezeten voor een vuurwerk festival, ik gok dat dat zomaar eens meer kan gaan worden met het verbod.Uitkijken naar Fallas en alle andere mooie tripjes die er gaan komen. Eigenlijk komt het besef steeds meer dat er met het verbod geen einde komt aan de hobby, maar een verplaatsing. Afgelopen week in Valencia geweest, en hoezeer ik ook kan genieten van vuurwerk zelf afsteken, kan ik zeker ook genieten van een paar hele toffe shows met een drankje in m'n handen. Paar maten mee, goeie verhalen, voor 750,- per week kom je vaak een heel eind.