Wat doe jij op 1 januari?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helemaal naar de klote opstaan en douchen om een uur of 12.
Paar oliebollen erin met een bak koffie en dan de zooi voor de deur opruimen.

Daarna met de chef op de bank hangen en overgebleven hapjes uit de koelkast snaaien.

Savonds een paar pizzas laten komen en moddervet vroeg naar bed.

Dat is bij ons altijd wel standaard het einde van de feestdagen ☺️

Puinruimen en leftovers snaaien als ontbijt/brunch.
Nieuwjaarsconcert ook leuk. M'n vrouw kijkt graag het schansspringen..

Op 1 januari ga ik evalueren of ik dit jaar de moeite waard vond. Klinkt heel gek, maar ik ben wel benieuwd of al mijn moeite beloont gaat worden. Ik ben vanaf januari al bezig met leuke deals en de mooiste producten kopen. Wellicht kies ik er voor om volgend jaar een bak geld te sparen en alleen op september de uitgaven te doen. Wie weet. Tot op heden vermaak ik mij prima hier.

Op 1 januari ga ik evalueren of ik dit jaar de moeite waard vond. Klinkt heel gek, maar ik ben wel benieuwd of al mijn moeite beloont gaat worden. Ik ben vanaf januari al bezig met leuke deals en de mooiste producten kopen. Wellicht kies ik er voor om volgend jaar een bak geld te sparen en alleen op september de uitgaven te doen. Wie weet. Tot op heden vermaak ik mij prima hier.
Same here, misschien is dit jaar wel mijn hoogtepunt qua vuurwerk en volgend jaar wat minder!

Uitslapen tot vast wel.. 8 uur. Even ontbijten, opruimen en dan nieuwjaarsconcert met hapjes/leftovers en mimosas.

Na het opruimen en de nieuwjaarswensen toch ook gewoon lekker ontspannen en het wk darts kijken.

2x UIT, 2x IN, 2x AF

Uitslapen, tot een uurtje of 10.00 (hoewel dat niet echt uitslapen is als je er om 03.00 uur in ligt)
Uithuilen, eventjes als het besef naar boven komt drijven dat ik weer een jaartje moet wachten.
Inspannen, om de straat weer schoon te vegen.
Inpakken, van de aanhanger voor de stort van alles wat de vuurton niet heeft "opgeruimd".
Afstruinen, van VWC op alle nieuwe uploads van filmpjes en de ervaringen van medefreaks.
Afhaal diner regelen, heb nog echt geen zin om zelf te koken.

Uitslapen (wat meestal niet lukt), dan ontbijten met oliebollen en heel veel koffie. Daarna begin ik meestal meteen met opruimen met een paar buren (doorgaans met nog een mok koffie binnen handbereik), altijd wel een mooi moment om even al het afgestoken vuurwerk nog een keer door je handen te laten gaan en even een praatje met medestokers te maken. Daarna een rondje door de buurt en spelletjes met de familie, om de dag af te sluiten met een (afhaal) rijsstafel van het plaatselijke Indonesische restaurant.

Dit jaar eind van de middag naar de plaatselijk nieuwjaarsreceptie, erg benieuwd hoe mij dat gaat bevallen.

Hopenlijk dit keer ook mijn eigen filmpjes terug kijken inplaats alleen die van andere. Altijd goeie bedoelingen om te filmen maar in the heat of the moment gebeurt het niet. Dit jaar moet het gewoon gebeuren.

Hopenlijk dit keer ook mijn eigen filmpjes terug kijken inplaats alleen die van andere. Altijd goeie bedoelingen om te filmen maar in the heat of the moment gebeurt het niet. Dit jaar moet het gewoon gebeuren.
Dit laat ik altijd doen. Maar is nooit de gewenste kwaliteit en zelf doen komt er idd nooit van :rolleyes:
En als beroeps cameraman is dat wel een dingetje altijd :yes:

Dit laat ik altijd doen. Maar is nooit de gewenste kwaliteit en zelf doen komt er idd nooit van :rolleyes:
Ja hier het zelfde. Er zijn er altijd wel wat die filmen. Alleen is inderdaad de kwaliteit niet goed, er staat nooit een product in zijn geheel op en altijd verticaal gefilmd.

Rond 10:00 het bedje uit. Onder de douche, want die kruitresten in je haar zijn niet zo fris. Dan ontbijten en snel naar buiten VEGEN! Meestal rond 12:00 de straat met hulp van de buren weer schoon. Dan wachten tot het weer donker is om vervolgens nog wat restjes ( paar cakes en compounds ) de lucht in te rammen als afsluiter. Daarna eten en dan nog naar een “ nieuwjaars vuurwerkshow “ die elk jaar spontaan op een andere locatie is. Nog even een keer genieten. Daarna kapot op bed en afkicken.

Ligt eraan hoe gezellig (laat/vroeg) het wordt. Lig ik om 3 uur op bed ben ik er smorgens vroeg uit. Anders niet.
Maar tjeck gelijk het nieuws uit de regio ff onder genot van een oliebol en kopje koffie.

Smiddags ff snel langs mijn ouders en schoonouders.

Op 1 januari ruim ik de boel een beetje op. Voor de rest rustig aan doen. In de avond kan het maar zo zijn dat de restanten hout nog in de vuurton verdwijnen. Heerlijk nagenieten. Familiebezoeken doe ik al jaren niet meer. Had er zo’n hekel aan op 1 januari. Alleen ff de laatste oliebollen pakken bij mn ouders, voor de rest houd ik het daar bij.

Ik vind 1 januari altijd wel een lekkere dag. Vuurwerk en kerstperiode voorbij met als klapper op de vuurpijl de afgelopen nacht met al het vuurwerk wat weer massaal om 00:00 is afgegaan. Rustig het nieuws en ervaringen lezen, filmpjes kijken en langzaan opstarten. Nog wat zooi opruimen zo nodig, ontbijten en nakletsen.
Bij familie oliebollen gaan eten. En dan rustig aan deze december periode die weer tot een hoogtepunt is gekomen afsluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan