Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooi zo, staat hier op de gok in bestellingDeze net op de demo van de Vuurwerkdumper gezien en voor mij was dit toch echt 1 van de betere producten die werd geschoten. Goede vette klappen, mega crackling wolken en boeketten.
Goed om te horen! Kan maar zijn dat ik deze eens meepakken dit jaar. Lijkt wel eentje die je met teveel wind beter kan laten staan.Deze net op de demo van de Vuurwerkdumper gezien en voor mij was dit toch echt 1 van de betere producten die werd geschoten. Goede vette klappen, mega crackling wolken en boeketten.
Deze net op de demo van de Vuurwerkdumper gezien en voor mij was dit toch echt 1 van de betere producten die werd geschoten. Goede vette klappen, mega crackling wolken en boeketten.
je bent in de war denk?Deze net op de demo van de Vuurwerkdumper gezien en voor mij was dit toch echt 1 van de betere producten die werd geschoten. Goede vette klappen, mega crackling wolken en boeketten.
Ik neem me woorden van zojuist terug. Toch niet blij dat ik deze in bestelling heb staan. Is compleet anders als de productie video...Dit was echt een hele zwakke compound vanavond in Leiderdorp. Ongelofelijk dat WECO hier 170 euro voor durft te vragen. De 25 mm boeketten leken wel 20 hooguit 22 mm te zijn. De burst was ook erg zwak. Het gros van de boeketten is echt schaamteloos klein en inspiratieloos. Pas als de 30 mm begint, wil het nog iets lijken. Maar dat 30 mm stuk duurt ook erg kort. Dit was echt een zware afrader vanavond. Dat mensen nog serieus overwegen om 'm aan te schaffen kan ik totaal niet begrijpen. Er is zó veel beters te krijgen; ook van WECO. De effecten lijken ook nog eens vaak niet op de demofilm in de openingspost (bv. floss waar dat crackling had moeten zijn, maar ook de finale lijkt nergens meer op).
Op welke afstand staat iedereen zeg? Dit lijkt me stukken verder dan normaal bij een demo. Of lijkt dit maar zo op film?"een van de betere producten" weet inderdaad niet of dit een mooie grap is maar dit was gewoon 10x niks en helemaal niet voor die 200€ die ze overal vragen.
niet in persoon, niet op een stream
20:13 tyrant
24:54 warface
oordeel zelf.
niet mijn video (credits naar remco)
je bent in de war denk?
Haha! Kan gebeuren toch.. was mij al duidelijk! Daxht eigenlijk dat je het over die WTF doos had.. die waaier! Die zag er goed uit op film.Ja en behoorlijk ook haha. Ik ben aan de zijkant gaan staan, vrouwtje had het mega koud en wilde graag in de auto zitten. Daar hebben we gekeken en hoorden we de omroeper niet. Heb deze bak net terug gekeken en dit was niet waar ik enthousiast van ben geworden. De bak waar ik op doelde was de Dahlia Madness, omdat ik sowieso van dat effect houd en dat het goud goed bleef hangen. Voor deze bak neem ik mijn woorden terug over een van de toppers. Niet slecht maar zeker niet geweldig. Vond het gisteravond al zo raar dat Weco de topper zou hebben![]()
Meter of 100 was het altijd wel.Op welke afstand staat iedereen zeg? Dit lijkt me stukken verder dan normaal bij een demo. Of lijkt dit maar zo op film?