Wanneer tuig jij de kerstboom op ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jazekerrrr! Vrouwlief kon niet wachten en vroeg of ik uit me werk langs de opslag wilde rijden om alles op te halen! Staat nu al een week!

Heerlijk die avonden! Dit weekend ook lekker naar Dusseldorf voor de kerstmarktjes!

Jazekerrrr! Vrouwlief kon niet wachten en vroeg of ik uit me werk langs de opslag wilde rijden om alles op te halen! Staat nu al een week!

Heerlijk die avonden! Dit weekend ook lekker naar Dusseldorf voor de kerstmarktjes!

Haha goed bezig, lekker die sfeer in huis halen, groot gelijk.

Kom maar op met die foto's :p

Hier staat ie ook sinds gisteren, de vrouw kon zich niet inhouden :D

Bijlagen

• f57159c4-0008-4b7d-8d1a-2837604be75d.jpg
    f57159c4-0008-4b7d-8d1a-2837604be75d.jpg
    184 KB · Weergaven: 1
Ik denk dat ik aankomend weekend maar eens ga beginnen. Het wordt kouder, is al lekker snel donker, kortom tijd om de boom op te zetten.

Zit helaas aan sinterklaas vast voor nog minimaal 2 jaar denk ik. 2dec vieren wij pakjes avond dus 3 dec als de kids met hun speelgoed kunnen spelen komt de boom ook in de kamer.

De Sint zien we ook dit jaar niet,de kerst was eerder in huis als Sint in t land.

20221115_184322.jpg

20221115_184244.jpg

Bijlagen

• 20221115_184342.jpg
    20221115_184342.jpg
    194,7 KB · Weergaven: 1
Fijne foto's hoor! Hier staat ie voor volgende week zaterdag wel gepland eigenlijk, eerst brengen ze nog even raamdecoratie aan, daarna kunnen we de boom ervoor zetten.

Tof om die foto's weer te zien, jullie zijn er mooi op tijd bij. Maar ook hier in de buurt zie je al best wat huizen die zijn versierd. Goed voor de sfeer hoor.

Hier gaan we denk ik toch ook steeds vroeger de boom opzetten....hoe kan het dat die fotos allemaal om de kop zijn...heb ik zelf ook altijd maar hoe verander je dat

Heerlijk die foto's! Hier staat de eerste kerstboom gepland voor volgend weekend (in de keuken). Wellicht dat we dan ook al de voortuin gaan versieren. Zin in!

Hier ook gepland voor dit weekend. Vandaag al wel wat voorbereidingengedaan. Heb er zin in :kerst:

In ieder geval in de eerste week van December. Denk zelf dat het in het weekend zal zijn, dus 3 of 4 december. Wij wachten sinds vorig jaar niet meer op de ouwe, duurt te lang, dus gaat de boom er al komen voordat hij het land uit is. We nemen wederom, zoals altijd, een echte. Nordmann is uitstekend geschikt om lang te kunnen blijven staan zonder echt naaldverlies te lijden. Wij kunnen 'm altijd zonder problemen 5 weken laten staan. Ja, je betaald er wel rond de 50 euro voor maar dat hebben wij er voor over, want er gaat niets boven een echte boom. :)

Morgen komt bij ons de eerste partij met Nordmanbomen binnen. Volgende week vrijdag en zaterdag de blauwsparren en fraseri,s dan kan het feest weer beginnen:kerst:

Voor de mensen die een nordmann boom te duur vinden. Een goed alternatief is de Abies Fraseri. Is net zo sterk als een nordmann(misschien nog wel sterker) en zit vaak rond de 20 25 euro.

Zodra de Sint het land uit is en de stofwolken van de nieuwe pui zijn opgetrokken komt de kerstboom huize Micks in. Een prima neppert, zwarte decoratie. We zijn nu we groter wonen heel hautain van plan om volgend jaar een tweede neer te zetten. Een bonte boom met volledig willekeurige decoratie. Nog wel even voor sparen.

De eerdere foto die ik plaatste is van Boom 1. Maar.... Er komt nog 1 heb ik besloten :D Deze zal zondag waarschijnlijk zijn plek krijgen.

Morgen komt bij ons de eerste partij met Nordmanbomen binnen. Volgende week vrijdag en zaterdag de blauwsparren en fraseri,s dan kan het feest weer beginnen:kerst:

Voor de mensen die een nordmann boom te duur vinden. Een goed alternatief is de Abies Fraseri. Is net zo sterk als een nordmann(misschien nog wel sterker) en zit vaak rond de 20 25 euro.

Nog nooit gehoord van de Abies Fraseri. Kopen ieder jaar gewoon een Nordman, maar als de minstens zo goed is en de helft qua geld is gaan we hier eens naar kijken. Bedankt voor de tip.

Nog een paar dagen en we gaan hem weer halen, kan niet wachten om hem weer op te zetten.

kerstboom_kopen_2018.jpg

kerstboom_kopen_2018_3.jpg

kerstboom_kopen_2018_2.jpg

Gisteren opgetuigd, had meteen het gevoel dat hij niet weg is geweest... waarschijnlijk omdat ik hem dit jaar pas in mei heb weg gehaald :D

tree.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan