Wanneer tuig jij de kerstboom af ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zag dat de vrachtwagens met bomen alweer dagelijks arriveren bij het lokale tuincentrum maar de verkoop moet nog beginnen. Zodra de verkoop begint ga ik gelijk kijken of er een paar mooie exemplaren tussen zitten, als het aan mij ligt wacht ik dit jaar niet tot baardmans het land weer uit is.
Gewoon doen joh, sowieso is baardman, baardman niet meer... of je moet nog kleine kids hebben dan is het een ander verhaal.

Gewoon doen joh, sowieso is baardman, baardman niet meer... of je moet nog kleine kids hebben dan is het een ander verhaal.
Die kleine kids heb ik niet meer dus ik kan de intocht en zo gelukkig aan me voorbij laten gaan tegenwoordig. Vandaar dat ik nu ook overweeg om de boom wat eerder weg te zetten dan voorheen.

Wil dit jaar voor het eerst een kunstboom aanschaffen.. iemand tips? Merk? Winkel?

Wij hebben bijnde Kwantum vorig jaar een mooie gevonden voor een vriendelijke prijs. Merk is geloof ik Blackbox, ziet er best realistisch uit. Kan niet wachten! Maar doe het toch, maar de dag na Sinterklaas staat hij hoor!

Sint is het land weer uit dus nu mag het weer. Gisteren 1 gekocht en in de schuur gezet om te wennen. Vandaag optuigen.

Veel slechte, kleine rotboompjes dit jaar. Viel me zwaar tegen, zeker voor de prijzen die gevraagd worden.

Ze staan beide...en toen was deze kerel zo slim om geen haakjes meer te hebben. Dus nu kerstbomen op 85% af en eerst maar shoppen. Ben wel idioot laat voor mijn doen dit jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan