Wanneer tuig jij de kerstboom af ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt voor mij echt een latertje dit jaar. Komende zondag hebben we even wat tijd om de boom weer te gaan versieren in deze alsmaar drukker wordende maand. :kerst:

Na ca. 20 jaar trouwe dienst is de oude kerstboom de deur uit gegaan. Nu weer een mooie kwaliteitsboom gekocht. Optuigen doen we vlak nadat de Sint vertrokken is

Nou gister eindelijk onze boom binnen geharkt op de fiets! Ik dacht al, wat zijn ze laat bij de jumbo dit jaar. Blijkbaar was de eerste pluk uitverkocht voordat men met de ogen kon knipperen, die had ik ook totaal gemist

Nou gister eindelijk onze boom binnen geharkt op de fiets! Ik dacht al, wat zijn ze laat bij de jumbo dit jaar. Blijkbaar was de eerste pluk uitverkocht voordat men met de ogen kon knipperen, die had ik ook totaal gemist
Ik zag hier gister een auto voorbij rijden met een kerstboom op zijn dak, zag er leuk uit. Nu ben ik heel benieuwd hoe dat dan wel niet op de fiets eruit ziet.

Ik zag hier gister een auto voorbij rijden met een kerstboom op zijn dak, zag er leuk uit. Nu ben ik heel benieuwd hoe dat dan wel niet op de fiets eruit ziet.
Mijn zoon schijnt me gefilmd te hebben ( hij fietste achter me aan ) Als het er enigszins menswaardig uitziet zal ik het posten 😂

Het is echt niet zo n heisa hoor. Gewoon onder 1 arm nemen, ff het goede gewicht kantelpunt vinden … en tussendoor af en toe ff je knie uitsteken zodat ie daar op kan rusten zodat je arm niet verzuurd. Kind kan de was doen

Hier de kerstboom lekker vroeg opgezet, maar dit jaar ook vroeg weg gehaald. Nieuwjaarsdag meteen het huis weer lekker aan kant gemaakt en dus ook de kerstboom enz weg.

Hier de kerstboom lekker vroeg opgezet, maar dit jaar ook vroeg weg gehaald. Nieuwjaarsdag meteen het huis weer lekker aan kant gemaakt en dus ook de kerstboom enz weg.
Dat hebben wij dit jaar ook gedaan, dat vroege neerzetten vond ik erg lekker. En dat vroege weghalen beviel me ook prima!! Vorig jaar nog 2 weken laten staan in januari en dan blijft je toch een beetje hangen in t sfeertje dat alles weer voorbij is.

Zojuist ook de boom weer opgeruimd. Toch een dikke 2 maanden gestaan. Heerlijk. Laatste restje feestdagen weg, nu lente graag.

Hier hebben we ook lekker lang van de boom kunnen genieten. Hebben 2 januari alles weg gehaald, maar wat mis ik het zeg. Weg gezelligheid, zo saai en donker weer. Mag van mij 10 maanden verder zijn, laat die gezelligheid maar weer komen.

Eerst op naar de festivalzomer, lekker eindshowtjes kijken!! En als die weer voorbij is beginnen de eerste kerstshows alweer bijna..🎉

Hier staat de boom nog steeds.
En straks in juli ook nog.
Staat eigenlijk het hele jaar hier bij mij in de woonkamer. :angel:

Hier staat 'ie op de achtergrond. :d
(nog) niet kerstboom small.JPG
En jonge kerstboompjes op de voorgrond. :)

Eddy.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan