Wanneer tuig jij de kerstboom af ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit nu lekker in de zon! Maar de laatste week van November, terug in de kou in Nederland (heerlijk) moet die meteen staan hoor. Moet er wel even van kunnen genieten.

IMG-4998.png

Haha lekker man! Thanks voor het delen. Volgens mij heb ik de zelfde boom en standaard haha.

Hier komt hij er pas op 6 december in. Dat is dit jaar een vrijdag, dus zal in het weekend wel opgetuigd worden. We hebben nog altijd een echte boom, dus hij moet ook niet te vroeg staan. Dan hangt ie slap tegen de tijd dat het kerst is.

De meeste echte bomen zijn ,als t tegen valt, al half kaal voor de 1ste week om is.
KAn je de scherven gaan rapen van de kerstballen die dr uit glijden op grond :bonk:

Zal wel ergens in November worden. Maar moet eerlijk zeggen met dit weer op t moment en de komende dagen, heb ik ook totaal nog geen kerstgevoel o.i.d. 😁

Voor mij zal dat eind November zijn, klein kerstboompje en zoals ik de afgelopen jaren steeds vaker doen enkele dummy's erbij zetten van producten waar ik de omdoos met label van heb bewaard .

Voorbeeld van vorig jaar:

20231208_120549.jpg

Ben 2 jaar terug ook begonnen met het maken van een kerstdorpje, deze zag er vorig jaar zo uit:

20231202_163006.jpg

Hier het weekend nadat die ouwe weer naar spanje is. Dus die van ons komt de 7e of 8e dit jaar.

Ik ga volgend weekend eens beginnen. Nu eerst alles even opzoeken en alvast de andere decoratie neerzetten, ophangen etc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan