Wanneer tuig jij de kerstboom af ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Is het een kunst of een echte boom,welke kleur heeft dit jaar jou versierde boom en welke had hij in het vorig jaar?

En wat doe jij nog meer aan versieringen in en rondom het huis .

Da's mooi vroeg hehe.
Nee, ik zou willen half november, maar het wordt denk ik weer meer eind november,
Voordeel van een nepboom dat het kan wanneer je wilt, maar al met al is de sfeer van het uitzoeken in het veld nu wel weg en dat mis ik ook wel.

Er zijn er die hem al een paar weken hebben staan... Serieus. Kunstbomen waren al te koop ergens. Ook hier in de buurt alweer een balkon met lampjes en dan dus anders dan de huidige hype van tuinlampjes hele jaar rond.

Word bij mij pas nadat er een oudere man het land weer uit is helaas. Uiteraard gewoon een echte. De lampjes gaan wel begin november buiten opgehangen worden.

Gezien wij 2 bomen zetten (1 in de keuken en 1 in de woonkamer), zet ik meestal de 1e boom rond laatste weekend november en de boom in de woonkamer na Sinterklaas. Ik wil dit jaar de boom in de keuken wat eerder zetten, 1e of 2e week november en dan laatste weekend november de ''grote'' boom in de woonkamer.

Nu al zin in die sfeer. Heerlijk!

Optuigen, wat is dat? Mijn zusje is altijd zo lief dit voor mij te doen. Maar, sinds 2 jaar of zo heb ik besloten de moeite niet meer te nemen hem af te tuigen, dus in feite staat die al het hele jaar aan op dezelfde plek in mijn woonkamer.

Wanneer mijn vrouw zegt dat er een kerstboom moet komen! Meestal net na Sinterklaas. Voordat we een kleine jongen hadden deden we het er weleens voor.

Hier zetten wij hem op in de week van 10 december. Voorheen haalden we altijd een echte boom, laatste jaar gekozen voor een kunstboom.

Voor nu inderdaad nog te vroeg, maar als we terug zijn uit Adelfia kan het wel eens gebeuren. Denk zo half november dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan