Wanneer begint bij jullie de kriebels?

Beetje offtopic maar toch, hoe doen ze dat eigenlijk dan? Lijkt me toch wel geweldig om te zien dat het halve flat met de trap naar beneden moet om 00:00 met hun zakjes vuurwerk enz!

Een 5 minuten wachten op de lift oid :D of lopen en als de lift er is,dan ben ik de eerste die erin staat met mijn kids en onderweg naar beneden stopt hij meestal op elke etage, maar dan is hij echt al vol en kan er niemand bij. Ach als het goed is alleen nog dit jaar want volgend jaar wonen wij als het goed is in een eensgezins woning :)

Ik altijd zo rond 15 november, dan gaan de dealers die ik heb hun online shop openen en kan het uitzoeken weer beginnen! Je kent het wel": elke dag veranderd er iets in je lijstje

Bij mij begint het altijd na de herfstvakantie.

Dan heb ik alle leuke dingen wel gehad en dan is vuurwerk het ding van het jaar.
Maar tussendoor nog Kerst en een paar verjaardagen van familieleden.

Het is echt bibberen, we zijn de 30 echter gepasseerd :D

Het begint al een beetje te komen... M'n tot voorheen vaste stookmaat is verhuisd maar via msn praten we dagelijks over vuurwerk en met oudjaarsdag komt hij hierheen:D

Maar ja, ik heb gewoon nog wat meer kou en kerstlichtjes nodig dam komen de bibbers erin :D

Het is bij mij sinds vorige week begonnen. Sinds de webshop open is. Elke avond even checken of ik toch niet nog meer wil bestellen. Dus vorige week wel meteen een bestelling geplaatst. En natuurlijk al meteen kijken met wie ik oudjaarsdag ga vieren!

Tijd om in dit topic eens wat nieuw leven te blazen. Hoe staat het er nu voor bij iedereen? Hoe zijn de kriebels?

Ik ben alleen nog maar bezig met vuurwerk als ik thuis ben 's avonds , mijn vriendin wordt er een beetje gestoord van. Met andere woorden, de kriebels zijn er in overvloede!

Hier hetzelfde Vaessen, kruitkoorts slaat lekker toe hier! Alleen door de verschillende negatieve nieuwe ervaringen over soms al bestelde producten wordt de sfeer van tijd tot tijd wat verstoord. Maargoed, vaak vallen de meeste producten in de straat ineens reuze mee :wink:. Al met al op een schaal van 0-10, waarbij 10 het 31december gevoel is, zit ik op een 7,5.

Tering wat een jeuk! Ik kan er gewoon niet meer van slapen! Of het feit dat het bijna vakantie is, dat werkt ook natuurlijk mee. Kerstboom staat er, dagelijks zit gij op de forums. De lichten bij de buren staan aan (versiering) en af en toe een knal, dat werkt erg mee. De leukste dagen met de kriebels zijn natuurlijk de verkoopdagen wanneer je af en toe wat uittest en je de ene fluit en knal na de andere hoort.

Ik hb ze denk sinds Mei juli?
Het enige nadeel eraan is als je dan die dag heb en het is dan weer 1 januari
begint het allemaal weer opnieuw dat vervelende wachten

bij mij beginnen die al in de zomervakantie,
als je op de camping zit waar je al 13 van je 14 leefjaartjes komt met al de mensen die daar ook elk jaar komen en d is je vader jarig die natuurlijk wat profblokken koopt met KVK(kan nu niet meer maarja) nou dan komen die kriebels er wel hoor. Vooral als al die vrienden ook toevallig nog wat mooi knalspul hebben:D

je kan beter vragen van wnr k ze niet heb geloof ik..
zit na de jaarwisseling constant ervaringen te lezen en te kijken wat ik allemaal het volgende jaar wil..
enigste moment dat t bij mij iets minder is is tijdens de zomervakantie..

Tja, mijn eerste aankopen doe ik vaak al meteen in Januari, want dan koop ik goedkope resten, zoals een partijtje niet verkochte c6'sjes. Goed opslaan en ze doen het even goed ;).

einde van de zomervakantie begint het toch echt te kriebelen, maar zo door het jaar heen jeukt het ook al aardig :P

Back
Bovenaan