Wanneer begint bij jullie de kriebels?

Ben nu nog aardig kriebelvrij,spookt al wel een beetje af en toe. Binnenkort naar een demo,denk dat ik dan door,de geur,de kleuren,de sfeer en de geluiden een flinke kriebel boost krijg. Maar de echte vuurwerk gekheid begint bij mij,als de websites waar je kunt bestellen weer online gaan. Dan weetje over een tijdje is het zover,en lijstjes maken wordt een nachtelijk ritueel. En als het dan december is,adrenaline.

Bij de trailer van VWC naar aftellen 2011 kwam de sfeer en het gevoel wel echt weer omhoog!! Ook bij opening avp komt het gevoel! Het gaat weer beginnen!!!!!!!!!!

Groet Dim

De kleine kriebels beginnen al met het begin van de vuurwerkseizoen (1 september).
Dan zie je al meer mensen vuurwerk fora bezoeken en wordt er al veel gepraat over vuurwerk.
Ook zie je langzamerhand de dagen steeds korter en kouder worden.

Vanaf december komen er al meer kriebels.
De feestdagen staan dan voor de deur.
Met Sinterklaas heb ik niet zoveel, maar na Sinterklaas beginnen de kriebels echt te komen. Dan ben ik al volop bezig met het uitspitten van vuurwerkfolders en online vuurwerkwinkels.
Ook ben ik dan vol op te vinden op fora als deze om meer informatie te verschaffen voor de o-zo-moeilijke keuze van producten.

En dan na kerst is het een en al nervositeit voor Oud en Nieuw tot 29 december dat je eindelijk je vuurwerk mag ophalen en bewonderen!

bij mij zijn er altijd al kriebels geweest vanaf 1 januari
maar het echte borrelt rond september oktober op.

Ongetwijfeld het hele jaar door. Dit jaar is het gevoel steeds meer aanwezig dan voorheen. En of dat erg is? Echt niet. Geniet er alleen maar meer van wanneer ik op 1 januari iedereens stookfilms weer kan vinden op het forum en we het hele jaar door zoveel vaste klanten op het forum zien terugkomen.

Vermoedelijk zal dat weer pas in december zijn.
Tegenwoordig stel ik dit zoveel mogelijk uit. Wil ik in december mijn spullen bestellen, dan ga ik de filmpjes eens bekijken denk ik. Dan heb ik het wel over de echte gekte he.

Die aftelfilmpjes zijn leuk om te kijken en helpen de sfeer omhoog brengen. Het luisteren naar de kerstuitzending van Sky radio ergens eind oktober bracht ook wel een leuk gevoel met zich mee.

Nou eigenlijk het hele jaar door.
Maar de laatste maanden neemt de spanning natuurlijk extra toe.

Er is één moment in het jaar dat ik mij geen vuurwerkfreak voel. Dat na 1 januari 2.00 uur. Altijd een rotgevoel dan. Als ik de volgende dag wakker wordt en de filmpjes ga kijken, voel ik meteen weer de kriebels die er de rest van het jaar zijn!

Kriebels? Die zijn er al wel een paar weken. Maar gisteravond wel extreem. Ik kwam terug van een verjaardag, rij ik langs een kerk waarvan de klok op dat moment 12 uur slaat! Dan voel je hem toch wel even hoor!

Al een paar weken net als "De Knaller" afgelopen week vooral, toen het weer snel donker werd, en het vrij koud was. Dan voel ik echt de kriebels, AVP/VWC aan, TV kijken en wachten in de hoop dat het ineens december wordt. Ook al post ik niet zo heel veel meer, ik ben er wel.

Als ik een paar filmpjes kijkt begint het meteen te kriebelen. Maar vooral eind augustus/begin september, dan begint het echt wel te borrelen. Dit wordt naarmate de tijd vordert steeds meer.. Vooral als het buiten van dat grauwe, grijze weer is en helemáál als de eerste nachtvorst is geweest en alles buiten in een dun, wit laagje ijs is gehuld :)

bij mij begon het dit jaar eind juni, toen ook me eerste trip gedaan, er inmiddels heb ik er al 3 op zitten en word het met de dag spannender.

Groetjes.

Back
Bovenaan