Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die zijn wel volle bak aanwezig hoor, en de daarbij horende ontzettende koopdrang ook pfoe.. inhouden inhouden

Net Happy New Year van ABBA te horen in de Top 4000 van Radio 10, dat geeft bij mij ook altijd wel een kriebelboost

Ja, de kriebels komen hier ook echt goed op gang zeg. Vind het ook helemaal niet vervelend. Schitterende tijden zo.

Vandaag even in de Pap shop geweest en dan krijg ik er toch wel weer enorm veel zin in! Het worden weer mooie dagen komende week!!! :cool:

Besef dat het over 3 dagen kerstavond is en je over een week je spullen thuis hebt zorgen wel voor een flinke boost weer hoor.

Vandaag is de dag, donderdag 21 december 2023 wat direct betekend dat rond deze tijd volgende week veel liefhebbers al een deel van de collectie thuis hebben staan!

Steeds worden de kriebels en spanningen meer en meer, slechte nieuwsberichten uit de buurt en uitverkochte producten woekeren dit enkel maar aan. Ik kijk al bewust niet meer op websites of in folders want het is nooit genoeg.

Had afgelopen weken de kriebels goed te pakken.
Maar door het weer en werk omstandigheden is het kriebelen nu afgezwakt.
Heb er nog wel zin in ofzo. Maar de kriebels zijn een beetje weg

Laatste werkdag.. kerstpakket al ontvangen.. kerstkaartjes druppelen binnen.. foute kersttrui aan.. alvast fijne feestdagen en de beste wensen ontvangen.. ja de kriebels zijn nu ZEKER aanwezig!

Onze tijd is nu wel echt aangebroken, hoe staat het hier met de kriebels? Zijn jullie nog te houden?

Nog even een beetje spannend wat het weer definitief gaat doen, maar ben daarin best positief gestemd. Maar ik heb sowieso al erg veel zin in het afhalen! En de jaarwisseling zelf gaan we ondanks alles ook wat van maken!

Het besef dat je met enkele dagen al kunt afhalen, heerlijk hoor, goed te pakken, kijk er naar uit.

Kennen jullie ook de januari kriebels? Ik heb de laatste jaren juist dat ik in januari bizar de kriebels heb. Zouden wel de afkick verschijnselen zijn.

Ze zijn hier ook nog niet weg geweest. Kijk enorm uit naar komend seizoen alweer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan