Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De eerste kriebels beginnen rond November.
De dagen worden korter en de temperaturen gaan omlaag en de geur van de houtkachels..
De echte kriebels op de eerste voorverkoopdag.

De kriebels zijn vandaag begonnen, voor het eerst sinds jaren weer zo'n wintergevoel en de verwachtingen zien er ook wat winters uit dus de beleving is compleet. De kerstverlichting gaat her en der ook weer aan....

De kriebels zijn vandaag begonnen, voor het eerst sinds jaren weer zo'n wintergevoel en de verwachtingen zien er ook wat winters uit dus de beleving is compleet. De kerstverlichting gaat her en der ook weer aan....

Exact dit, en nu de blakcfriday deals ons om de uren vliegen slaat de kruitstress ook toe.
Daarbij moet ik ook zeggen dat de activiteit dit jaar op het forum ook echt is toegenomen wat voor mij erg ten goede komt aan de kriebels.

De kriebels waren er bij mij al lang, maar dit wordt ook echt steeds meer. Nu met het koude weer in aantocht en de kerstverlichting die je overal gaat zien, wordt het echt weer genieten.

Voor mij toch wat later in het jaar, als het najaar echt begint en het wat kouder en donkerder eordt

de kriebels heb ik altijd maar nu beginnen de echte kriebels aangzien ik vanaf nu nog maar 11 dagen hoef te werken en dan vakantie heb tot en met 5 januari

Het hele jaar door wel bezig met vuurwerk als het gaat om goede deals online, of als er een winkel in de buurt is ik in het buitenland ben met de auto. Maar echt de kriebels starten begin december.

Begint nu wel echt volle bak te komen. Nog een maandje en dan mogen we weer helemaal los! Steeds meer vooruit aan het denken en over allerlei details van de avond aan het nadenken, los van alle producten die langskomen en eventuele projecten. Heerlijk! Kan niet snel genoeg komen wat mij betreft.

Echt genieten hoor, de laatste maand van het jaar is al gestart, knallen maar, dik de kriebels, geniet ervan!

Nu! Het was er al sinds november, onderbuik kriebeltjes, maar nu de kerstboom staat en overal de lichtjes tevoorschijn komen, de kerst producten in de winkels en natuurlijk 1 december! Heerlijk! Geniet er allemaal van, voor je het weet zijn we alweer in janu.... oke ik hou op.

Eigenlijk direct na oud en nieuw weer. Nagenieten en alvast weer bezig met het uitzoeken van de mooiste producten voor het volgend oud en nieuw!

In september wanneer de eerste nieuwe producten langzaam binnen beginnen te stromen zijn de eerste kleine kriebels daar. In november, wanneer ik meestal de eerste bestelling plaats, beginnen de wat grotere kriebels te komen. Wanneer het december is zijn de grote jongens aanwezig en wanneer de kerstvakantie begint is het op z'n hoogtepunt. Globaal verloop van mijn 'kriebelopbouw'. :handsup:

Kriebels zijn echt goed aanwezig zeg, gedachte zijn maar lastig van de feestdagen af te krijgen nog. Moet ook zeggen dat ik het niet eens meer probeer, lekker genieten nu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan