Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hoor, de kriebels zijn hier echt flink aanwezig. Het vertrouwen dat oud en nieuw dit jaar echt door gaat is 100%. Je ziet de eerste kerst reclames op tv en radio voorbij komen. De winkels toveren langzaam de kerstversieringen tevoorschijn, de oliebollen kramen staan weer overal. Het weer is de laatste dagen ook heerlijk. Overal wordt nu weer over de feestdagen gesproken, het komt er echt aan. Enorm veel zin in de komende weken.

Het leeft weer bij veel mensen en dus ook de vuurwerkkriebels bij mij! Vele collega's vragen hier ook al aan elkaar wat elkaars plannen met kerst/o&n zijn. Het is lang buiten beeld geweest vanwege corona en iedereen heeft weer zin zin de decembermaand! :D

bij mij sinds kort eigenlijk. al een lange tijd keek ik er naar uit vroeg donker etc. maar zelfs toen ik afgelopen vrijdag buiten sintmaarten liep met de kids was het gevoel er nog niet helemaal. nu het 2 dagen echt wel een stuk frisser is geworden en een keer naar m,n schuur moest had ik wel het gevoel in een keer. toch de kou, je eigen adem zien in de lucht doet een hoop goed.

Ik moet zeggen dat het echte “voorbereidingsgevoel” in de afgelopen 3 jaar nu pas echt terug is!
Meestal komen de kriebels pas echt in september, dit jaar was het nog even voorzichtig.. maar langzaam aan heb ik er wel vertrouwen in dat het een jaarwisseling als vanouds gaat worden!

Vuurwerksites afstromen, filmpjes kijken, lijstjes maken, het sneller donker worden, het kouder worden.. het speelt allemaal mee en i love it :D

C745E1B8-B2A1-4E17-B468-E7AE7A743929.jpeg

Laatste tijd zijn de kriebels en spanningen wat weggeebt door wat omstandigheden, maar inmiddels is dat toch wel weer terug. Heb er ontzettend zin in! Zeker nu ook overal alle kerstversieringen weer opduiken!

Hier zijn de kriebels ook steeds meer en meer aanwezig. Vooral gewoon de algemene winter- en feestdagen kriebels. :D

Gisteren bij de freakavond van Vuurwerkfeestje geweest. Als je dan in de afhaalruimte vol mensen staat, krijg je wel echt die afhaaldagen sfeer. Alsof elk moment de volgende bestelling van achter zou kunnen komen.

Helemaal mee eens. Tijd zal nu wel voorbij vliegen komende weken met het WK voetbal en feestmaand december! Love it..

vanaf vandaag, net mijn bestelling geplaatst. ik was er nog helemaal niet mee bezig. Nu net 4 uurtjes aan het uitzoeken geweest. :handsup:

Kriebels zijn al een paar weken aanwezig. Het begon echt te kriebelen toen ik weer het sfeerverslag van Niels las over de afhaaldagen. Geweldig!

Het kriebelt hier al een flinke tijd en beetje, maar de afgelopen weken toch wel steeds meer. Ik ben echt heel druk om met andere dingen dan vuurwerk op het moment, maar ik neem nu toch af en toe de tijd om ook met de sfeer van de komende 1,5 maand bezig te zijn. De kerstmuziek, de kou, het vroeg donker zijn buiten, het helpt allemaal mee om er lekker in de sfeer te komen. Een poging om er een leuk sfeerverslag te schrijven draagt daar ook zeker aan bij!

De kriebels zijn nu wel echt goed aanwezig zeg. Eindelijk december, het stemmen voor de top2000 is begonnen, het weer is goed koud, ziet nu de kerst versieren overal, het leeft weer onder de mensen. Ja, de zin en kriebels nemen echt flink toe.

Kriebels voor de feestdagen. Vanavond krijgen we al bezoek van de Sint, en de hele aanloop al vanaf Sint Maarten met de kleintjes was heel bijzonder. De oudste is zich nu voor het eerst bewust van Sinterklaas, wat voor zoveel mooie momenten zorgt.
De laatste bestellingen zijn de deur uit, dus de vuurwerkkriebels staan even op een waakvlammetje, maar toch stiekem elke dag het forum doorneuzen en wat winkelmandjes vullen voor het geval er nog een bult geld op m'n rekening valt. Een mens mag dromen. Al wel enige nerveusiteit voor de afhaaldagen, zou alles wel goed gaan, sluit alles mooi aan, gaan ze op m'n stookadres niet ongelovelijk schrikken? Volgordes maken, showmomenten uitdenken, aanstekers op orde gemaakt, ehm. Oke, misschien staan de kriebels niet helemaal zo laag als ik dacht.
Na de Sint in elk geval door naar de kerst, het huis versieren en elke avond dat ik thuis ben lekker wandelen met m'n dochter op zoek naar kerstlichtjes in het dorp. De winter/kerstmarkten die er aan komen, de Intratuin afstruinen voor mooi spul, cadeau's regelen, een diner opzetten. Ja dit is echt een mooie tijd. Op naar de 31ste en de 3 jaar aan wachten, uitzoeken, gedoe met winkels, honderden productfilmpjes bekijken, de frustraties van de verboden en politiek gedoe, weer met volle plezier legaal een enorm feestje bouwen.

Kriebels zijn inmiddels overgegaan naar jeuk, flinke jeuk. Wat een mooie tijden dit zeg.

De sint is uit het land, de kerstboom staat in huis, de folders stromen binnen, de kriebels zijn nu zeker aanwezig:kerst:

Erger dan dit gaan de kriebels niet worden gok ik zo. Kriebels zijn hier echt enorm hoog. Wellicht dat het met het afhalen iets omhoog zal gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan