Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Weinig kriebels eigenlijk maar denk er wel dagelijks aan. Kijk wel weer sinds augustus dagelijks vuurwerkdemo's, compilaties, en momenteel veel Duitse vuurwerk youtubers. Heb tot nu toe ook alles bij Duitse shops besteld.

Weinig kriebels eigenlijk maar denk er wel dagelijks aan. Kijk wel weer sinds augustus dagelijks vuurwerkdemo's, compilaties, en momenteel veel Duitse vuurwerk youtubers. Heb tot nu toe ook alles bij Duitse shops besteld.
Leuk, nog aanraders qua Duitse YouTubers?

Normaal zijn die allang aanwezig maar dit jaar is het moeilijk inkomen, heeft meerdere oorzaken maar het is best balen juist dit jaar er wat moeite mee te hebben. Moet wel zeggen dat het nu wat begint te komen gelukkig, koopdrang stijgt, filmpjes kijken op youtube ook fors meer de laatste 2 weken. hopelijk houden we de stijgende lijn vast

In januari eigenlijk al met o.a de blitz bomber en de immortal gold, dat waren echt toppers van Rubro vorig jaar samen met de hardcore helium. Eerste bestelling ook maar gelijk in januari gedaan. Denk dat ik dat dit jaar weer doe. Heerlijk!

Morgen december, hoe staat het hier met de kriebels bij iedereen? Kriebels gieren hier door het lijf als een malle inmiddels.

Hier zijn de kriebels niet weggeweest de afgelopen weken, vanaf morgen wordt het alleen maar meer, kan het bijna niet bevatten dat het morgen alweer December is .
De mooiste tijd van het jaar begint morgen weer en over 29 dagen mogen we het alweer ophalen :blink:

Vanmorgen had ik maar weer eens het nachtbrakers topic van 29-30 en 30-31 December teruggekeken van vorig jaar, mooie topics om terug te lezen .

Ook weer volop compilaties aan het kijken, ook de oudere compilaties van bijvoorbeeld het Vuurwerkmuseum blijven heel sfeervol ondanks dat ik deze al zovaak heb gezien de afgelopen jaren .

Ga denk ik een deze weken ook maar weer de Pieter Vuurwerk en Roy-Vuurwerk DVD's terugkijken , die heb ik al een aantal jaar niet meer gekeken .

Enorm veel hier op dit moment. Kerstboom staat ook weer en betrap mezelf erop dat ik bijna alleen maar met vuurwerk bezig ben... Zeker op een vrije dag als deze, beetje compilaties kijken en nog maar eens vwc checken.

Heerlijk al die voorpret. Maanden geleden eerste bestellingen, laatste weken hele dag door vuurwerkfilmpjes kijken en op dit forum zijn. Gelukkig nog maar 29 dagen en de eerste ritten zijn een feit.

Back
Bovenaan