Wall of Gold XXL [Uitloop 2017]

Ik had zowel de oude als de nieuwe versie. Marchel, je gaf aan niet tevreden te zijn over de effecten in de XXL, maar ik en het publiek vonden hem erg goed! Mooie constante hoge mijnen, welke zorgde voor een dikke muur van goud voor de deur. Ook een erg doffe lanceerdreun = zeer tof! :D

Film volgt later.

Ik vond dat de oude juist vooral qua hoogte erg onregelmatig schoot.

hij leek heel constant in 2 lagen te schieten, de middelste de helft lager als de buitenste tubes. daarbij moet ik wel zeggen dat dit een vrij verassend effect gaf.

Ik had een karton wall of gold en wall of silver oude versie. Ik had beide in 4 doorgelont en de silver was bij mij en het publiek de betere, dit gaf heel wat geweld in de straat waarop iedereen begon te juichen.

ik vond Deze nieuwe versie zo lelijk nog niet.
De normale prijs zou idd tehoog zijn voor wat je kijgt.
Prijs correctie zou voldoende moeten zijn.
Slecht vond ik deze 2014 versie zeker niet.
ik had hem voor een prikkie en daardoor vond ik deze bak stiekem tog een TOPPER!

ik zou zeggen oordeel zelf.

Inderdaad, de zilveren is goed zoals die is alleen het tempo moet wat anders. Deze vind ik toch net niet.....
( Remco check even je PMS) :-)

De vernieuwde variant voor 2015!
Het is geen XXL variant maar gewoon
DE WALL OF GOLD!!

Beter en sterker dan ooit tevoren.
De Wall of gold zoals hij ook echt bedoeld is!
Advies prijs: 46.50

Ja, die ziet er nu top uit zeg! Kan het tempo ook wel waarderen, zeker niet te snel, maar nét zo dat je je schrap kunt zetten op het volgende salvo.

De uitwerkingen zien er mooi en compact uit! Niet zo rommelig meer als de vorige versie! Deze versie is zeker een verbetering en een stuk aantrekkelijker!

Wanneer deze in het echt net zo presteert dan is het zeker een topper. Mooie mines die constant op dezelfde hoogte komen. Zeer goed uitgewerkt. Maar de prijs.. met korting zou ik er niet meer dan 30,-voor geven.

bij Orthen kost de 2013 versie nu €39,95 (karton, 4 stuks)!! lijkt me leuk om die te verwerken in een project. Voor een tientje per stuk is die zeker niet verkeerd

bij Orthen kost de 2013 versie nu €39,95 (karton, 4 stuks)!! lijkt me leuk om die te verwerken in een project. Voor een tientje per stuk is die zeker niet verkeerd

Zeker doen! verleden jaar ook 4 stuks van bouwjaar 2013 gehad en het leverde een prachtig spektakel op!

Ik heb van zowel de zilver als de gold versies waar '2014' achterop staat.

Welke versie is dat precies? (Handig om te weten voor mn show)

Ik heb van zowel de zilver als de gold versies waar '2014' achterop staat.

Welke versie is dat precies? (Handig om te weten voor mn show)

Ik ben ook erg benieuwd. Ik had namelijk het idee dat de 2014 versie XXL op de voorkant zou moeten hebben staan? Dit staat er bij mij niet op maar er staat op de achterkant wel 2014. Dit geldt voor zowel het karton dat ik van Gold en Silver besteld heb als voor de twee wall cakes die ik voor de prijsvraag meekreeg.. 42 shots 252gr NEM

IMG_20151229_203024.jpgIMG_20151229_203032.jpg

Back
Bovenaan