Wall of Fire

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: KY6041
Artikelnaam: Wall of Fire
Bruto Gewicht: 2,5 kg
Netto Kruitgewicht: 594 gram
Aantal schoten: 18 schoten
Effectomschrijving: Mooie compound van fonteinen. Prachtig om je show mee te beginnen
Tube diameter: ... mm
Kooi: Nee
Kartoninhoud: 3/1
Tijdsduur: 68 sec.
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €49,95

ky6041_wall_of_fire_-_links.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Hier wel benieuwd naar of het die €50 waard is...goede fonteinen zijn altijd welkom!

Mja die moet eigenlijk een keer in de collectie, maar 50€... Daar koop ik een hoop andere goede fonteinen voor..
Misschien ooit es in de Outlet.

Mooi om een showtje mee te starten of met de Kids. Voor de freaks wellicht minder interessant, maar voor gezin met jonge kinderen prima. Voor de freakprijs zie ik hem zomaar in mijn karretje belanden.

Vind hem toch wat tegenvallen. De effecten lijken wat klein te zijn op film en hij is mij te snel voorbij voor dat geld. Misschien dat een live ervaring m'n mening kan veranderen, maar op basis van de film laat ik hem aan mij voorbij gaan.

Ziet er op het filmje wel gaaf uit hoor, ben het wel eens met Niels dat hij zich nog even moet bewijzen in het ecchie. De hoge prijs houd mij - ook met korting - nu nog tegen. Gaat wel op de watchlist als product om in de gaten te houden aan het einde van het jaar.

De effecten die erin zitten verwerkt spreken mij zeker aan. Ik begin wel vaker mijn showtje met fonteinen, dus zeker interesse. Alleen lastig om in te schatten hoe hoog en breed dit gaat. Gelet op de prijs, wacht ik toch even af tot ik hem een keer live heb mogen aanschouwen.

Het blijft natuurlijk lastig beoordelen vanaf film maar ik had hier iets meer van verwacht. Of de hoek van de waaier had groter moeten zijn, of er hadden er per rij maar 3 of 4 moeten staan i.p.v. 6 zodat ze elkaar niet in de weg staan. Bij de Big Eruption zie je de individuele fonteinen beter, meer mijn smaak.

Toch vind ik dit er zo wel vet uitzien hoor :) Voor 50 euro heb ik liever een goede cake/cakebox maar ik denk dat ik hem morgen toch wel mee ga pakken. Enig idee hoeveel gram kruit hier totaal in zit?

Een prachtige fontein compound! Ik had nog iets meer peacock willen zien maar denk dat er limiet aan hoeveelheid graden zit. €50 is natuurlijk veel teveel maar mocht er komende week idd wel een freakprijs van de helft zijn, dan laat ik hem niet staan want een beauty is het zeker; feeëriek goud, mooie rode blink in het zilver en lekker felle crackling met zelfs nog wat multicolor sterren... Ja, echt mooi product :thumbsup:

Vind dit wel echt een gaver fontein hoor, duurt goed lang ook en perfect te gebruiken voor het openen van je show of lekker in de vooravond. Vind de prijs wel fors en op het filmpje lijkt hij niet heel hoog te komen, twijfelgeval voor mij.

Voor een "Wall of Fire" mist die toch wat hoogte en breedte, afgaand op dit filmpje. Dus ik laat hem ook even voor wat die is, maar hij heeft zeker mijn aandacht. ben ook groot fan van de Big Eruption.

Big Eruption vond ik ook een leuke verrassing en een aanrader inderdaad :) Ik vind zeker een goed gevulde waaierfontein een leuke toevoeging aan de avond de 31e. Na de zoveelste cakebox heeft het publiek het vaak ook wel een beetje gezien en als ik een origineel product zie pak ik het zeker mee.

Vind het eerste effect toch wel uniek voor een fontein. Leuk dat de trend zich door zet van compound fonteinen na het Familie Juweel van vorig jaar. Die viel zeer in de smaak, dus vanmorgen ook de Wall of Fire besteld.

Zeer gaaf product, maar voor de adviesprijs te stevig aan de prijs. Freakprijs is prima te doen, maar vraag me af of dit in de decembermaanden voor de gewone consument prijs/technisch verkoopt.

vind um best tegenvallen voor de prijs. tis wel heel massaal, misschien iets te.... Voor het laatste deel kan je beter 2 of 3 keer een Popcorn pakken voor een euro of 7 per stuk....

Ik heb em voor die 21€ toch het voordeel vd twijfel gegeven. Ga hem wel zeker op een verhoging zetten.

Kleinere broertje had ik in maart al besteld.

Volgend jaar maar weer eens losse fonteinen inslaan.

Back
Bovenaan