Wall of Fire

Staat nu bij een stunthal te koop voor 24,95 met 20% gratis vuurwerk. Supermooie prijs, maar neem m zelf niet mee ivm grootte. Het is echt een flinke unit.

52,50 euro bij Intratuin te krijgen, maar twijfel nog of ik deze neem als 12 uur project, ik kan nergens een straat filmpje vinden van deze, dacht dat deze nieuw was in 2025 maar hij schijnt er dus al een aantal jaar te zijn, dan moet er toch ook een filmpje van zijn?

52,50 euro bij Intratuin te krijgen, maar twijfel nog of ik deze neem als 12 uur project, ik kan nergens een straat filmpje vinden van deze, dacht dat deze nieuw was in 2025 maar hij schijnt er dus al een aantal jaar te zijn, dan moet er toch ook een filmpje van zijn?
Dat zou ik er ab-so-luut niet voor over hebben... dan beleef je meer plezier van 5 losse fonteinen a een tientje per stuk. Of meer als je slim shopt.

Dat zou ik er ab-so-luut niet voor over hebben... dan beleef je meer plezier van 5 losse fonteinen a een tientje per stuk. Of meer als je slim shopt.
Deze vorig jaar ook gehad, leuk voor de prijs toen à €20,-. Meer is ie m.i. niet waard.

Nee, hij is dat echt niet waard. Je betaalt meer voor het volume dan de uitwerking. Daarentegen zou ik het nog wel weer over hebben voor een Familie Juweel/Spektakel, ondanks dat die technisch ook niet meer dan €35-40 zou moeten kosten maar het volume de prijs opdrijft. Maar met 5 min diverse effecten bevredigt due wel voldoende tov de hoge prijs. Deze Great Wall echt niet, €35 vond ik nog teveel.

heb je m al weer gevonden ;) zou hier graag een straat filmpje van zien zodat ik hem evt kan bestellen voor 52,50
Zou het je echt sterk afraden voor dit geld, is hij echt niet waard.
Ik zou dan eerder gaan voor een familie juweel van wolff die 5 min. duurt of 3x de turbo fountain van hello fireworks.

Wel ruim 2 minuten een enorme grote vuurzee van 2 meter hoog in de straat, dat is wat er uit deze mega waaier fontein komt, hier heb je meer aan dan bijvoorbeeld de ''I am Fan'' die ook 50 euro kost en in 20 seconde is afgelopen

Maar je hebt hem toch niet gehad, hoe weet je dat dan? Het crackling einde komt misschien net aan tot 2m en is geinig, maar anderszins veel goedkoper te doen (vroeger had je wshape fonteinen van Caff en lesli, nu kun je 3x 888/999 in wshape zetten) en de rest ervoor haalt de meter nauwelijks. Het is echt gewoon prijs voor volume, niet voor uitwerking.

I Am Fan is voor €40 ook prijzig, maar heeft een unieker effect met meer spektakel, gaat de lucht in, en heeft minder transportvolume dus onder de streep meer de prijs waard.

Back
Bovenaan