Waarmee fotografeer/film jij?

Ik heb net een nieuwe digitale camera gekocht:D Deze was 160 Euro
De Sony Cybershot w-35 met Carl zeiss lens en 7,2 megapixels.
Hier een foto ervan:

En ik film met de Panasonic e-cam nv-gs80 deze was 290 Euro bij Bol.com:

die fototoestel gebruik ik ook!

Laatst bewerkt door een moderator:
hehe ja das een mooi apparaat.
Mattenfreak heeft ook een 400D en ik een 350D maar ga waarschijnlijk ook de 400D halen.

VWC sponsort canon haha

Kan dit topic niet dicht ik word alleen maar jaloers:p
Nah goed ik ben ook trots op mijn eigen camera:p
Alleen camcorder wil ik nog eens echt een proffesionele:p
Van Sony of Canon maar goed ik heb nog tijd zat om te sparen ik ben pas 14!:P

Voor de liefhebbers hier een foto van een 5k rol.
Deze foto is gemaakt met me nieuwe camera die ik vandaag gekocht heb de Sony Cybershot w35.

5000rollf5.jpg

Trouwens, ik had hem nog niet gepost zag ik!

patsai5.jpg

Canon EOS 350D body (nieuw)
Canon ES- F 18-55 lens (nieuw)
Canon BG-E3 batterygrip (nieuw)
Tamron AF 70-300 telelens met Cullmann tas (ongebruikt 2e hands)
Lowerpro EX 160 cameratas (nieuw)
Sandisk Ultra II 2 GB Compact Flash (nieuw)
Sandisk 265MB (gratis)
Hahnel batterij (nieuw)
6 Varta RA batterijen AA (nieuw)
2 UV filters

Heel mooi setje heb je daar di resta.
Vraagje: Is zo'n 300mm lens echt nodig bij vuurwerk?

Neuh.. tenzij je een potje wat op 100 meter van je af wil staan de gebruiksaanwijzing wil lezen.. zo niet nogal nutteloos dan. Voor normaal effect fotografie van vuurwerk is zo een lens nutteloos zo ie zo.

Daar is een groot hoeklens nutiger meestal ergens inde orde van 15-16mm

Waarmee fotografeer/film jij?

Ik gebruik zelf de Canon S5 IS Powershot om fotos te maken,er zitten erg veel functies op waar ik nog mee bezig ben om uit te zoeken waaronder het diafragma en de sluitertijd voorkeuze.

Het is niet een camera om even simpel wat fotos te maken maar daar heb ik deze camera ook voor gekocht om juist wat meer met de instellingen te rommelen.:D

ik heb sins vandaag de Panasonic NV-GS230 MiniDV Camcorder in mijn bezit :D mooi ding is het en hij word maandag uiteraad onder zware condieties getest :lol:

en ik maak foto's met de Canon A630 :

8999.jpg

Een Aiptek digitale videocamera, gisteren opgehaald bij een vriend alleen om wat producten te filmen. Ga niet de hele avond staan met dat ding.

ik film met canon hv20 en me oud en nieuw 2007-2008 is uiteraard met deze camera gefilmt:

canon%20hv20%20packshot.jpg

en ik heb nog geen foto camera in bezit maar ik ga er 1 aanschaffen van canon met een externe flitser erbij.

Groeten,
Pyromaniac

helaas me mobiel (Samsung E900) totaal niet ideaal voor zo'n gelegenheid als dit! maarja had niks ander tot me beschikking (moet ik wel zeggen dat het nog redelijk gelukt is, maar t is niks in vergelijking met een echte camcorder). Aankomend oud en nieuw zal ik dit zeker anders aanpakken dan zorg ik dat ik een goede camcorder aanschaf:)

Zou iemand mij een beetje kunnen vertellen vanaf welke prijs ik een goede camera heb ik kan hem nu niet even pakken maar ik zal wel laten zien welke ik nu heb.
De beeldkwaliteit vind ik niet echt mooi dus wil binnenkort graag een nieuwe als het niet te duur wordt.
Hij heeft ook niet zo'n grote geheugen en om telkens naar boven te gaan om hem te legen en de filmpjes op te slaan op ouderjaarsavond zie ik toch niet zo zitten:sad:

Zou iemand mij een beetje kunnen vertellen vanaf welke prijs ik een goede camera heb ik kan hem nu niet even pakken maar ik zal wel laten zien welke ik nu heb.
De beeldkwaliteit vind ik niet echt mooi dus wil binnenkort graag een nieuwe als het niet te duur wordt.
Hij heeft ook niet zo'n grote geheugen en om telkens naar boven te gaan om hem te legen en de filmpjes op te slaan op ouderjaarsavond zie ik toch niet zo zitten:sad:

Praat je hier over een FILM of een FOTO Camera.
Bij Foto zou ik voor de Nikon D80 gaan of de laatste van Canon.
En voor film.... tja daar hangt een heel ander kostenplaatje aan
Groetjes Giron

Back
Bovenaan