waar zie jij het meeste tegen op ?

hm zie hier dingen voorbij komen waar ik gewoon boos van word.:angry:

Maar waar zie ik het meest tegenop:

1. Dat er iets gebeurd waardoor het niet door kan gaan. bijvoorbeeld vlak voor de tijd of op de dag het overlijden van een familielid of bekende. of je krijgt een ernstig ongeluk een dag van te voren.

2. Gezeur van mensen. altijd maar dat gezeur ondanks dat we het al zo doen dat zwaardere knallers ergens anders dan op de stookplek worden afgestoken.
1 keer gehad dat we werden bedreigt, dat als we iets verkeerd zouden doen, hij het ons wel een op een andere manier dan pratend kwam uitleggen. hem even de regels duidelijk gemaakt zoals in de wet beschreven en toen liep die boos weg :p

3. Politie, zelfs al heb je niks illegaals je bent toch bang als ze komen :bonk: :p

4. Super slecht weer. beetje miezer of miezer sneeuw is niet zo erg maar alles meer dan dat is een ramp.

5. Ik hoop altijd maar dat de hele groep met alle delen van zijn lichaam de volgende morgen wakker word.

6. het gevoel van, k*t weer teveel uitgegeven :p

7. en dan alsnog denken heb ik wel genoeg, kom ik niet te kort. en dan 1 januari je leftovers bekijken en denken hm daar kan ik nog wel 2 jaar mee doen :p

Waar ik nog het meest tegen op zie:

-Ziek zijn op de dag zelf. 1x gehad dat ik met flinke buikgriep heb staan stoken, en dat is ook niet alles..

-Slecht weer.

- Op 1 januari na een vrijwel slapeloze nacht om 8:00 je bed uitgetrommeld worden om de zooi op te ruimen.

-Beseffen dat je toch weer zo'n 1000 euro armer bent..

-Het idee hebben dat je, terwijl je toch al zoveel gefilmd hebt, nog te weinig film materiaal hebt..

Klachten van buren heb ik bijna niet. Ze staan altijd in een grote kring om het kruispunt en geven complimenten of vragen waar de filmpjes te vinden zijn. Maar als er klachten komen van vuurwerkoverlast/schade ligt het wel vaak aan mij, omdat ik hier de vuurwerkfreak ben. Vorig jaar iemand met een grote vlek op het raam, wellicht van een vuurpijl, wat ik dan even schoon mocht gaan maken volgens hen. Kon me niet herinneren dat ik die avond een vuurpijl horizontaal geschoten heb..

Grt. Erwin.

-Dat mijn buren zijn verhuist, waren super aardige mensen die ook altijd een berg familie op de 31e thuis hadden en ook veel vuurwerk.
-Mist en regen.
-Iemand die je even erop wijst hoeveel euro je de lucht in schiet.
-Het laatste afsteken en dan realiseren dat je weer een jaar moet wachten.
-De volgende dag netjes alles aanvegen en ook de troep van een ander die niet naar buiten komt.

Niet heel Oud Jaar Thuis zijn :(
Dit jaar dus pas om +- 5-6 uur thuis :(

Gezeik

stilte in de wijk :( das gewoon saai

problemen met blauwe petten

ongelukken

snel zonder vuurwerk te komen zitten :(

Ik moet zeggen dat ik het een goede zaak vind, dat je toezicht houd!Zeker omdat je ook ervaring hebt met vuurwerk.
Ik maak het ook elk jaar wel mee en begeleid dat soort kinderen graag!
Afgelopen jaar was ik bij Vin en daar waren ook jonge kinderen die nog nooit vuurwerk afgestoken hadden...ff uitleggen hoe het moet en ze even begeleiden met aansteken...vind het echt leuk om te doen...zo kom ik ook van die ellendige kanonslagen af hehe
Ik heb ook zoiets: het zijn wel de toekomstige stokers en hoe meer verslaafde ik kan maken hoe beter.

Maar om even ontopic te blijven...ik zie tegen m'n bankrekening op eind December

Sorry dat ik je post nu pas op merk.

Maar ik doe het ook met plezier hoor.
Tis je taak als je ouder wordt he :wink:

Die rekening is ook wel herkenbar om het inderdaad even ontopic te houden.

:bye:

Politie die komt zeuren en net als vorig jaar denkt dat we een prullenbak hebben gesloopt.
Ik denk omdat ik vorig jaar bij mijn in de buurt geen een hele prullenbak heb gezien

Kom op darksoul deze reactie slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Wie ben jij om te zeggen dat hij zich aan de regels moet houden.
Kan me goed voorstellen dat als je je met illegaal vuurwerk bezig houd je toch zenuwachtig bent om gepakt te worden.
En dan kan je zeggen dat weet je van tevoren maar toch houd je dat.
En mensen die dit soort uitspraken als jou doen zijn de grootste schijnheilige van heel dit forum.

En waar is dit topic voor, om de dingen te posten waar je tegen op ziet. En dat doet hij dus

Laatst bewerkt:
Ik vind het een lichtelijk overdreven reactie, Dennis.
Misschien moet ik mijn vorige opmerking wat beter toelichten. Als je het allermeest op ziet tegen het risico om gepakt te worden. Dat dát echt hét opstakel is van je oud en nieuw. Dan lijkt het mij heel eenvoudig om te stoppen met illegaal vuurwerk :) Ik ben echt niet zo schijnheilig om te zeggen dat iedereen 100% moet gaan doen. Maar als je al in de stress schiet van de kans om gepakt te worden vóór de jaarwisseling, dan moet je bij jezelf te rade gaan of je dat risico wel wilt blijven nemen. Is dat het je echt waard? Of stap je dan liever op legaal vuurwerk over, om zo de stressfactor vrijwel uit te sluiten?
De agenten voor "zwaar zielig" uitmaken is nogal makkelijk. JIJ bent als vuurwerkliefhebber degene die zich aan de regels kunt houden of niet.

Ik zie ook een klein beetje op tegen het tuig wat rond gaat lopen en het vuurwerk gebruikt voor dingen waar het niet voor is bestemd, dingen opblazen enzo. Paar jaar terug hebben ze aan de voorkant van mijn huis het raam eruit geblazen, waar daarna onze hond vervolgens in de glas scherven lag! Ik hou van vuurwerk maar niet op deze manier.

Ook hebben ze afgelopen jaar de cakes die ik voor me huis neer had gepleurd in de fik gestoken wat al tegen het huis op begon te lopen, Mijn moeder had een spoedrit met de dierenambulance en kwam er dusdoende op tijd achter.

Dus ik heb het aan de ene kant altijd erg naar mijn zin op oudejaarsdag en nieuwjaarsnacht, maar aan de andere kant ook altijd erg op me hoede wat het tuig aan het uitvreten is.

1. Buren die klagen dat je te veel herrie maakt...

2. Je vuurwerk is op.

3. dat het 1 januari is en beseft dat je weer een jaar moet wachten.

het weer: teveel wind, regen, mist.
Mensen die zeiken
Dat de dag zo snel alweer afgelopen is..

Back
Bovenaan