waar zie jij het meeste tegen op ?

Op 31 december om 6 uur al klaar wakker zijn terwijl je een slopende (fisiek, niet letterlijk) dag te gemoed komt. Dan een lange 4 uur wachten tot het eindelijk allemaal gaat gebeuren. Wat ga je doen in de tussentijd? Douchen, forummen, klaarzetten, forummen, klaarzetten, bij de deur zetten, 30x in een uur naar de klok kijken, TV kijken, aansteeklont aansteken 10 minuten te vroeg, naar buiten om 5 voor 10.. Mijn stem: 31 december van 08.00 tot 1 januari 02.00 ! :D

Terwijl vol verwachting je hartje klopt :) Krijg er nóg meer zin in nu je het zo zegt :P

Mensen die om de onzinnigste redenen iets niet willen vier net zoals vorig jaar 5 Dec. omdat 1 iemand een fikse longontsteking had, ging het niet door omdat iedereen als het waren aan het rouwen was....

Waar ik ook tegen op zie is al die reacties van mensen.
"Vuurwerk? Voor mij veel te duur! Je schiet letterlijk je geld de lucht in!"

En dan zeg ik altijd: "Maar als niemand vuurwerk zou afsteken, wordt Oud & Nieuw ook heel erg saai, niet ;) ?"

En daar hebben ze meestal geen reactie op terug, haha!

mijn vrienden die vuurwerk van me willen
mensen die op oud jaars dag uit willen slapen tot 12:00 end dan gaan zeiken
als mijn vuurwerk op is
ver voor 10 uur wakker zijn en dan moeten wachten
en het op ruimen.

mijn vrienden die vuurwerk van me willen
mensen die op oud jaars dag uit willen slapen tot 12:00 end dan gaan zeiken
als mijn vuurwerk op is
ver voor 10 uur wakker zijn en dan moeten wachten
en het op ruimen.

zie jij op tegen het opruimen?

ik vind het juist wel leuk om te doen, nog even de laatste kruitdampen voor een jaar.. en zien hoeveel rotzooi je gemaakt hebt..

en voor wat hoort wat :)

Tegen de nacht voor oudjaarsdag zie ik het meeste op. Ik kan dan nooit slapen zoals zoveel mensen en ik lig heel de tijd te denken; des te sneller ik in slaap val, des te sneller het die ene dag is. Maar als je dat denkt val je juist niet in slaap. Tegen oudjaarsdag zie ik totaal niet op, hooguit tegen extreem lage temperaturen waardoor vuurwerk afsteken wat lastiger word maar dat houd niemand natuurlijk tegen hier.

Er wordt ook gevraagd om dingen waar je tegenop ziet op 31 december.
Ik vraag mij af of er nog leden zijn die ergens tegenop zien en dan bedoel ik dus op " de dag ".
Zoals bijvoorbeeld een hekel hebben aan de verplichtingen, het verplicht mee moeten op visite en het niet thuis vieren. Je storen aan het commentaar van famillie/vrienden etc wat betreft je uitgaven aan het vuurwerk.

Er wordt ook gevraagd om dingen waar je tegenop ziet op 31 december.

Ik neem aan dat je mij bedoeld?

Waarom zou ik opzien tegen de beste dag van het jaar? Op die dag is het mijn dag, ik zorg er wel voor dat ik niet in situaties terechtkom waar ik niet terecht wil komen. Heb er alleen maar zin in:D

grtz

Vandaag was er erg veel mist! Had gelijk rare vermoedens dat het met oud en nieuw ook mistig word.. niet te hopen natuurlijk!

Ik zie niet echt héél erg tegen dingen op, maar bijvoorbeeld dingen zoals het weer enzo, en wat andere kleine dingetjes. Maar een beetje mist laat mij het niet weerhouden om vuurwerk te kopen, en ik ga er zelfs niet minder van kopen.

Ik wacht er heel het jaar op, dan maak ik er wat van ook! :)

Ik neem aan dat je mij bedoeld?

Waarom zou ik opzien tegen de beste dag van het jaar? Op die dag is het mijn dag, ik zorg er wel voor dat ik niet in situaties terechtkom waar ik niet terecht wil komen. Heb er alleen maar zin in:D

grtz

Natuurlijk heeft iedereen zin in 31 december over het algemeen, maar je maakt me niet wijs dat je het leuk vindt als het ontzettend slecht weer is of er mensen komen zeuren om je vuurwerk. Hoewel oud en nieuw ontzettend leuk is, een oud-en-nieuw-viering die perfect verloopt bestaat niet. De veelal kleinigheden die daarvoor zorgen worden hier besproken.

Back
Bovenaan