Waar sluit jij mee af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat ik mijn 500 grammers waar ik het minst naar uitkijk tot het laatst bewaar. Ik woon in een smalle jaren 30 straat waar 1 centraal stookpunt wordt gemaakt voor zo’n 10 huizen ( auto s gaan daar aan de kant ). Hartstikke gezellig hoor maar het is wel wachten op je beurt. Met een beetje pech koopt mijn buurman weer 25 potjes van 5 euro :p Ik heb 40 cakes voor de vooravond en 30 voor na 00:00. Ik begin dus maar gewoon met het mooiste en dan zien hoe ver ik kom. De rest is dan voor volgend jaar

De afsluiting hier was 8x wick@d sick fan + 4x crackling fan 2.0, Dat was de finale van 2019 alleen toen met mist niet afgestoken, 2020 en 21 niet afgestoken omdat het onderdeel was van een show en we toen met beperkt gezelschap niet echt een show hebben gedaan. Dus na jaren wachten kon ik eindelijk zien wat 12x een crackling waaier tegelijk zou doen haha. Kort maar erg krachtig zeg maar :droolthum

Altijd met een Cruel Traction en knalcake als finale.
Maar ik heb afgelopen oud en nieuw mijn laatste Cruel Traction afgestoken, ik ga voor wat anders.

En als ik thuis ben, steek ik altijd 4 fonteinen af van GBV.
Zijn eigenlijk de Nitro's van de Aldi of die van Funke.
Maar ze zijn nog Cat. 2, zo oud zijn ze.
En alle 4 verschillend, even rust en afsluiten na het vuurwerk afsteken.

Dit maal afgesloten met giant beast. 1jan was de echte afsluiting met de golden conic en de silver conic.
vond 31dec toch teveel wind voor z,n fontijn.

Wij zijn afgesloten met 4 x Kingstown Hangover gevolgd door 8 transbombers en uitsluitend 12 x The scream. Erg dikke finale wat een flinke chaos gaf in de straat. Werd ook enorm gewaardeerd door alle toeschouwers.

Wij zijn afgesloten met 4 x Kingstown Hangover gevolgd door 8 transbombers en uitsluitend 12 x The scream. Erg dikke finale wat een flinke chaos gaf in de straat. Werd ook enorm gewaardeerd door alle toeschouwers.

Ik ben benieuwd naar de video :D

Ik had echt veel te impulsief gekocht afgelopen jaar waardoor het op volgorde schieten een beetje lood om oud ijzer werd. De laatste die hier omhoog ging was de Techno V Hangover van Rubro. Prima doos voor z'n geld als je het mij vraagt.
Achteraf vond ik het jammer dat de Black Jack van Wolff niet als laatste ging. Ik kreeg overslag na de eerste rij waaier in de derde cake. Hierdoor vloog de rest van de waaier en de all at once in een keer in de lucht. Dat was wel even spectaculair.:D

Afgesloten met een mat. Heb dit jaar mijn verzameling op gemaakt en als laatste gingen 5 x 10k (ja de oude) achter elkaar gelegd af.
Echt een heerlijke ouderwetse beleving.

Ik stak dit jaar tegen twee uur 4x The Gunner van Lesli af, overlappend achter elkaar doorgelont :) Daardoor hoorde je gedurende 1:40 minuut zware huilers terwijl het verder heerlijk stil was in de wijk. En als állerlaatst, om 2:03 uur, stak ik The Scream af van Wolff! Een heerlijke afsluiter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan