Waar sluit jij mee af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ik echt geen idee van, zullen we tegen die tijd wel zien. Kan hier van alles zijn, een mooie box of lekker rustig wat klein grut.

Inmiddels is het wel duidelijk geworden dat we richting het einde van de avond hier 4 stuks Special #4 gaan horen, 12x The Scream (Wolff) en 3 Transbombers. Of daar nog wat achter komt gaat de toekomst uitwijzen..

Komende maanden weer lekkker puzzelen om een mooie finale samen te stellen. Ik zit te denken om ook eens tails te voegen aan het einde, samen met wat salute cakes, cracklingwolken en wat mooie gouden brocade boxen.

Inmiddels is het wel duidelijk geworden dat we richting het einde van de avond hier 4 stuks Special #4 gaan horen, 12x The Scream (Wolff) en 3 Transbombers. Of daar nog wat achter komt gaat de toekomst uitwijzen..

Luxe positie! :D

Dat zal me een geweld worden kerel!

Ik denk met deze, ik zit namelijk qua locatie een beetje als in het filmpje, ook tussen twee flats in :)

Waarschijnlijk zoals andere jaren met een meervoud aan cracklingcakes.
Dit jaar de Cairo Crackling in meervoud.

Vorig jaar de Avalanche Thunder 8x.

Wel heel lekker om af te sluiten met die crackling chaos inderdaad, heeft ook mijn voorkeur, even een climax nog.
Die Avalanche Thunder ziet er donders goed uit overigens.

Meestal eindig ik met wat single shots de laatste paar jaar.

Dit jaar hoop ik na de climax tussen 0:00-0:30u even een glas champagne te kunnen drinken en daarna in alle rust op mn gemak nog 1 compound weg te schieten. Iets van Evolution 30mm. Rambam 3.0 of Limited Edition 1 wellicht.

Leuk voornemen, maar of het lukt weet ik pas op 1 januari :)

2x special #4 als ik ze nog kan vinden. Ik raak niet graag veel vuurwerk in een kleine tijdsduur kwijt dus voor alle andere (grote) potten en compounds haal ik ze gewoon 1 voor 1 uit huis wanneer het mij gepast lijkt.

Kan echt alle kanten op, maar voel nu wel wat om even lekker los te gaan met wat fluit cakes/compounds. Nu ook 2 keer de special4 in bestelling staan, maar ook wat ROTP, denk dat ik daar iets mee ga doen als afsluiter.

Ik eindig altijd gewoon met een van de mooiste boxen die ik heb, maar bepaal nooit op voorhand welke dit is. Daarna stook ik nog wat restjes op tot ik geen zin meer heb. Dit jaar heb ik wel een bewuste afsluiter. Om 02.00 wil ik The Scream van Wolff schieten. Lijkt me een mooi einde voordat de stilte weer terug keert.

Helaas, terug naar de tekentafel. Krijg The Scream niet geleverd. Denk dat ik dan maar afsluit met een Springteufel of misschien iets dat nog rondslingert aan het einde van de avond. Gelukkig is er nog tijd om er over na te denken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan