Waar haal jij je vuurwerk?

Gbv wordt verkocht in Tolbert :wink:

Bij de vries is dat toch? Weet je misschien ook of dat een goede winkel is qua prijs/vriendelijkheid/collectiegrootte?
Ik zit er namelijk aan te denken dit jaar daar wat te gaan halen, nog nooit gbv gehad, maar hoor er veel goeds over.

Iniedergeval altijd bij deze winkels;

De Rijswijkse vuurwerkhal
Groenrijk 't haantje

En als ik naar Duitsland kan zoals vorige jaren;

Aldi
Lidl

Dat zal weer bij dezelfde winkels worden als voorgaande jaren:
Welkoop - Lesli, N-G
Profile - Schuurmans
Boltje - Evuco/GBV

Bij de vries is dat toch? Weet je misschien ook of dat een goede winkel is qua prijs/vriendelijkheid/collectiegrootte?
Ik zit er namelijk aan te denken dit jaar daar wat te gaan halen, nog nooit gbv gehad, maar hoor er veel goeds over.

Ja klopt is de vries. Is wel een leuke winkel ze hebben gewoon de standaard collectie dacht ik.

Sinds verleden jaar ben ik eigenlijk geobsedeerd door WOlff Vuurwerk. Dus dit jaar haal ik het daar ook (Frans Mulder). Al was het wel zo dat ik verleden jaar echt te erg teleurgesteld werd. Maar der is een kleine kans dat Streefland (devuurwerkwinkel), dat die ook een bezoekje krijgt. Want tot nu toe vind ik dat echt een van de gezelligste zaken rondom Gouda dat vuurwerk verkoopt.

Ik zit al een lange tijd te twijfelen tussen Vuurwerkreus Barendrecht of Fietsenwinkel Berkenpeis die Lesli vuurwerk verkoopt omdat Lesli en GBV dit jaar leuke producten hebben! (ik woon in Rotterdam)

ik mag dit jaar misschien bij vuurwerkmagazijn7kamp komen werken.
Daat verkopen ze Proline, Skyline, Bonfireworks en het minder bekende Profi en Maxx line.
Ik heb begrepen dat dat omgelabelt Dynasty vuurwerk is.
Ik wil de niewe potten van Bonfireworks gaan bestellen, weet nog niet welke, maar ik denk dat ik daar ga
Ook superjeugdpakketten heeel veel voor € 25,-- (vorigjaar)

Leuk dat er hier wat mensen zitten die uit rotterdam of omgeving komen. Kijk eens bij top hout, zit in de stad vlakbij blaak. Ze hebben dit jaar: marijn, Beko, royal Fireworks, vc vuurwerk en wolff Dynasty collectie.. Ook komen ze dit jaar met een grote liefhebbersactie...

- De Rijswijkse vuurwerkhal : Sky Line en Jorge
- De Driesprong : Crown Collection
- Toptoys : New Spirit

Of bij geen van alle als ik adres heb van een verkooppunt in de regio Haaglanden met veel van Bonfireworks :D

Ik weet nog niet precies waar, maar wel welke merken:
  • Wolff
  • Marijn
  • Royal
  • Bonfire
  • Rubro
  • Hardix
  • Katan (ligt wel aan de aanbiedingen :D)
  • Cafferata (ligt wel aan de prijzen en verkooppunten in de buurt)
  • misschien nog her en der een cakeje :D (denk dat aan B&W, Lesli en Broekhof)

btw: lijstje staat in willekeurige volgorde en is afhankelijk van mijn uiteindelijke budget :p

Laatst bewerkt:
Voor mij is dat opzich niet zo heel moeilijk.
Ik ben adviseur met de verkoopdagen bij Boerenbond in Sevenum (Limburg)
En hier koop ik dus al mijn vuurwerk al jaren. Dat is gewoon voordelig met o.a. personeelskorting, extra vuurwerk etc.

Al denk ik dat ik dit jaar toch nog 2 andere winkels laat bezoeken door iemand;) aangezien ik hier zelf dus geen tijd voor heb.
Zou namelijk graag die nieuwe knalcake van Dynamic willen, Clouds of Thunder. En verder denk ik dat ik nog even iemand langs een schuurmansdealer stuur, deze heeft vaak goedkopere fluitblokjes staan.

Verder haal ik alles op mijn werk.

Den Bleker, Ter Aar: Wolff, Broekhoff

Vuurwerkshop, Alphen: Wolff, Broekhoff

Kabalt's vuurwerkhal, Alphen: GBV

Benza Entertainment, Nieuwkoop: Schuurmans

zoals ieder jaar weer naar de (enorm) Kuiper in Koekange heeft vele Wolff producten en je kan (zeer) makkelijk on-line bestellen.

en verder haal ik wat los spul op in de omgeving. denk dan aan B&W Extreme bang-rockets etc etc. omdat ze sit niet verkopen bij de kuiper helaas.

En heeeeeeeeelll Misschien met een kameraad naar DLD voor wat leuke cakejes, en als de producten van Weco Nederland mooi zijn blijf ik mooi in NL ;)

Gegroet.

Back
Bovenaan