Waar haal jij je vuurwerk?

ik haal mijn vuurwerk bij frits pen (dream fireworks) ik kom er al jaren.

vooral om de goeie eerlijke uitleg van wat echt mooi is en wat wat minder is.

dit jaar haal ik bijna alle cakes van bonfireworks bij hun.

tja en wat er niet is moet ik dan maar bij de vuurwerkkanjer in fleringen halen.

verder nog losse potten zoals de extreme salut enz enz

gegroet firepower....

ik haal mijn vuurwerk bij de vuurwerk centrale in zwaagdijk ,
de vuurwerkcentrale is de goedkoopste van noord-holland en ze hebben een makkelijke bestelsite, best wel groot assortiment, en op 1 avond oliebollen :P.
maar voor mijn grondbloemen met knal ga ik alleen naar de boet.
die knal is best flink hard.

een nadeel van de vuurwerkcentrale is, dan koopje een siervuurwerk pakket met een mooie foto op de site, blijkt de helft het niet te doen , en de potten blijken zielige fonteintjes te zijn,

dit jaar en vorig jaar ging ik ook nog even naar duitsland naar de aldi en de lidl, daar is het heel goedkoop en best grappig vuurwerk wat je hier niet kan kopen.

Laatst bewerkt:
Ik haal mijn vuurwerk bij Magicvuurwerk, gevestigd in Gorredijk en Noordwolde.

De collecties die deze dealer voert:
Brave en Wichers ( Barely Legal Star Lidu en overig B&W)
Schuurmans (Pro serie en Kaboom!)
Hardix (dit jaar voor het eerst een selectie van dit merk)
En nog een aantal geselecteerde artikelen van andere importeurs.

Hier werkt deskundig personeel :wink: je kan er altijd terecht voor een goed advies :D. Daarnaast zijn er vaak leuke aanbiedingen.

:bye:

zoals gewoonlijk natuurlijk bij fietsenhal j.niks in middenmeer waarom?? ik vind de diamond collectie persoonlijk wel leuk maar vooral het is naar mijn zeggen de goedkoopste dealer van nederland met acties als 3 halen 1 betalen.
of een pakket van 139euro voor de helft van de prijs en zo nog veel meer acties dus dit is zeker weer mijn optie dit jaar heb er zin aan!!!

- Bij vuurwerkland ixxi kappers
- Bij roerade fietsen

lekker goedkoop allebij en gewoon goed en goede kwaliteit

ik twijfel tussen Glas service brouwer,, of Ben ras vuurwerk:angel:
bij de laatste krijg ik korting omdat ik er vaker kom,, en de eerste ligt op 10 minuutjes fietsen,,:cool:

hallo, ik ben dit jaar gelukkig 16 jaar vorig jaar mocht ik nog net geen vuurwerk zelf halen ben namelijk 12 januarie jarig dus dat was wel ff balen:cry:. maar vorig jaar heb ik me vuurwerk bij vuurwerk magazijn7kamp gehaald ik vond dat ik goed geholpen werd ik had voor weinig geld veel vuurwerk. ik heb al gekeken wat ze dit jaar hebben en ik zag de bonfire collectie staan daar ga ik dit jaar wat van kopen had namelijk wat filmpjes gezien maar ziet er proffesioneel uit.:cool: kijk al uit naar oud en nieuw!!!:devil:

het assortiment en de prijzen ook wel maar ik haal denk ik bij vuurwerkdiscount is best goedkoop en wel goede kwaliteit allen wel heel druk!!
ga denk nog ff over de grens voor wat vuurwerk omdat het daar goed koper en soms mooier lolz :blink:

Vorig jaar vuurwerk Hol en Alpeco.
Dit jaar geen Alpeco vanwege de zeer aantrekkelijke prijzen van Bonfireworks.
Heb gebruik gemaakt van de actie van Top vuurwerk op dit forum, met top kortingen of gratis vuurwerk (tm 30% korting of 35% gratis vuurwerk) waardoor het alleen nog maar aantrekkelijker geworden is.
Neem dit jaar overwegend Bonfireworks producten.

nou ik kan je zeggen zodra ik een auto onder me reet heb dan ga ik op zeker 3 dagen langs wat vuurwerk winkels om egt zo goedkoop mogelijk uit te wezen
dat ik voor 200euro toch wel zeker een kofferbak vol heb zitten:)
maar op dit moment haal ik haal ik het gewoon op bij de plaatselijke vuurwerk winkel
alleen dit jaar zal ik het gaan halen in huizen bij tuincentrum rebel:)

nou ik kan je zeggen zodra ik een auto onder me reet heb dan ga ik op zeker 3 dagen langs wat vuurwerk winkels om egt zo goedkoop mogelijk uit te wezen
dat ik voor 200euro toch wel zeker een kofferbak vol heb zitten:)
maar op dit moment haal ik haal ik het gewoon op bij de plaatselijke vuurwerk winkel
alleen dit jaar zal ik het gaan halen in huizen bij tuincentrum rebel:)

Ach de auto kosten zijn tegenwoordig ook niet zo goed koop meer. Of ben je een leaser.

Waar haal ik me vuurwerk.

Bij vuurwerk Orten, al via internet besteld.
Bij Xena Ede, al via internet besteld.
Bij Dutch fireworks in Tiel, nog niet besteld.
Bij Isandra IJzendoorn of bij Jaco Ede.
Ik moet even afwegen of ik twee 50 stuks dozen Asian thunders bestel bij Isandra voor 40 euro.
Of 1 x 50 stuks Asian thunder bij Jaco en 2 dozen JVC single shots voor 52,50 euro.

ik ga dit jaar net zoals alle andere jaren gewoon weer naar frits pen van dreamfireworks hij heeft een hele grote collectie .
en daar is iedereen vriendelijk en behulpzaam met het geven van info.

gr firepower...

Back
Bovenaan