Waar haal jij je vuurwerk?

Waar precies weet ik nog niet, maar ergens waar ze Bonfireworks hebben (en dan zit nu Vuurwerk7kamp in m'n vizier), ergens waar ze Zena verkopen in regio Utrecht of Rotterdam, en een plek daar ergens waar Wolff zit en dan moet ik nog wat van Beko, Evuco, GBV en Mercurius hebben...dus ik moet nog even puzzelen whahahaha
Top vuurwerk heeft Beko en beko heeft bonfireworks en zena ???? moeten we arjan vragen of Top dat heeft Wolf heeft Top ook en Marijn en veel meer dus alleen de korting even afwachten

Waarschijnlijk komt top hout met de volgende vuurwerken: marijn, Beko, royal, Zena, wolff Dynasty. Hoop dat jullie hier iets mee kunnen!

Ik haal het altijd bij Frans Mulder omdat dat de enigste is in de buurt waar ze Dynasty verkopen en bij John Kooij in schoonhoven omdat mijn oom daar werkt (normaal is het een viszaak) en ik krijg vaak wat extra's ;) bovendien verkopen ze broekhoff daar, waar ik zoiezo fan van ben.

Ik ga dit jaar maar eens langs Vuurwerk Orthen en langs de cafferata dealer(ben naam kwijt) En misschien nog langs de broekhoff dealer.

ik denk dat ik dit jaar naar vuurwerkmagazijn in zevenkamp ga.
Daar hebben ze de buurtaktie van katan en Bonfire verkopen ze daar ook:D

Dan neem ik ook gelijk wat proline mee

Laatst bewerkt:
zoals het er nu voorstaat lesli dealer(hubo) ,broekhof dealer(blokker) ,gbv dealer allen(tuincentrum) in leerdam
zevenkamp in rotterdam voor bonfireworks, cafferata dealer in arkel(abc vuurwerk), en moet natuurlijk langs de wolf dealer in dortrecht(ben de naam even kwijt)

Ik haal het altijd bij Frans Mulder omdat dat de enigste is in de buurt waar ze Dynasty verkopen en bij John Kooij in schoonhoven omdat mijn oom daar werkt (normaal is het een viszaak) en ik krijg vaak wat extra's ;) bovendien verkopen ze broekhoff daar, waar ik zoiezo fan van ben.

Waarschijnlijk wordt dit jaar alles gehaald bij tophout in Rotterdam, vanwege de fantastische actie:cool:.

Ik ga liever even de grens over :)

Edit: Dit jaar alleen maar bij Boerenbond, het risico is gewoon te groot..

Laatst bewerkt:
Ik haal dit jaar weer vuurwerk bij Hermans Marine in Ijmuiden heb heel veel soorten vuurwerk : Pyro Power,Phoenix,Crown Collection,Dynamic Allemaal van Broekhoff

Ijmuiden is voor mij maar 5 minuutjes rijden Ik woon zelf in Beverwijk

Ik haal het dit jaar bij Belga fietsen in de stad groningen.
Altijd al mijn favoriete dealer geweest, ken die man al jaren want hij zat eerst met zijn winkel (ook met vuurwerk) in mijn wijk.
Helaas is die verhuisd, was altijd wel handig zo'n ''vuurwerk winkel om de hoek''

Aan de andere kant is het mischien wel wat beter voor me geld.:bonk:

Ik bestel altijd bij de Vuurwerkcentrale, maar ik ga tijdens de verkoopdagen ook naar:
-Gerard Boos tweewielers (Broekhoff)
-Intratuin (Schuurmans)
-Welkoop (Lesli)
-soms ook naar HoekVT (Hardix)

Hmm ik zou zelf echt niet weten waar ik mijn vuurwerk nu weer moet bestellen. Elke winkel heeft weer zijn eigen actie de ene nog groter dan de andere en ook hebben ze niet allemaal het zelfde assortiment. Het word keuzes maken, maar komt vast goed aan het eind van het jaar.

Vuurwerk Orthen
Vuurwerk Vlijmen
Mico
Profile Maurice van Hasselt
Floral Design
Enorm Ruiterman
Zena Oisterwijk (niet zeker)

:bye:

Harings vuurwerk Almelo
Vuurwerk Discount Almelo
Valk-vuurwerk Nijverdal
Rosman vuurwerk Rijssen