Waar haal jij je vuurwerk?

Vuurwerktotaal in Delft en dan nog naar Zena in Vlaardingen want dat is de dichtsbijzijnde zena winkel met het volledige assortiment.

ik haal mijn vuurwerk hier in Groningen bij de volgende dealers.
vuurwerklandoutlet Groningen
West vuurwerk
cigo de weijs (Onwijsvuurwerk)
vuurwerktotaal (de dump Hoogezand)

veel freak acties en leuke prijsjes kunnen krijgen

ik haal mijn vuurwerk hier in Groningen bij de volgende dealers.
vuurwerklandoutlet Groningen
West vuurwerk
cigo de weijs (Onwijsvuurwerk)
vuurwerktotaal (de dump Hoogezand)

veel freak acties en leuke prijsjes kunnen krijgen

Klopt het dat je nu alleen maar op Vuurwerklandoutlet en Vuurwerktotaal kunt kopen, die anderen ook bekeken maar kwam er niet op uit dat ik kon gaan betellen..

Klopt het dat je nu alleen maar op Vuurwerklandoutlet en Vuurwerktotaal kunt kopen, die anderen ook bekeken maar kwam er niet op uit dat ik kon gaan betellen..

Bij de dump kun je zena vuurwerk en vuurwerktotaal al bestellen
West vuurwerk heeft via mail contact alvast wat dingen voor mij achteruit gezet :)
Onwijs vuurwerk zijn bekenden van me en hebben ook spulletjes staan voor me

Dit jaar bij Vos in Huizen, bijna jaarlijks wissel ik van shop, maar dit voelt als een blijvertje

Voor mijn matten ga ik altijd naar Belgie, klinken toch altijd het beste met zilverkruit.Ook haal ik wat potten die in de aanbieding zijn.De rest van mijn potten haal ik in Duitsland.Het vuurwerk in Nederland is nog steeds veel te duur.

Riezebos en Primera Vathorst staan sowieso op de planning van de 29e. Maar waarschijnlijk ook de plaatselijke underground-dealer en Orthen.

Dit jaar mijn bestellingen verdeeld over 4 winkels;
- kuiper koekange
- veneberg hardenberg ( vuurwerkmania)
- Plaggenmarsch tuinmeubels hardenberg ( wolff en rubro)
- plaggenmarsch speelgoed hardenberg ( vuurwerktotaal en zena)

- Deroue Nijkerkerveen (Cafferata + Lesli)
- Primera Vathorst (Vuurwerktotaal)
- Veluw Hoevelaken (Wolff Underground)
- Riezebos Amersfoort (Wolff + Rubro + Royal + Vuurwerkmania)

Laatst bewerkt:
Vuurwerk Orthen,
en huisman vuurwerk, <-- vorig jaar zeer goed bevallen en super service en prijzen dus zodoende daar weer.

Back
Bovenaan