Waar haal jij je vuurwerk?

Al jaren haal ik mijn vuurwerk bij de volgende dealers:

Vechtweelde in Maarssen
Koningsdal ( Intratuin ) in Utrecht
Gebro vuurwerk in Maarssen.

Gebro vuurwerk heeft momenteel de beste deals (echt goedkoop!) waardoor ik weinig meer bij de andere ga bestellen dit jaar.

Voor het derde jaar op rij heb ik een grote bestelling bij Haokan (Oisterwijk) gedaan. Altijd super goed bevallen. Snel geholpen en alles netjes uitgeleverd. Daarnaast dit jaar voor het eerst bij Vuurwerk Huizen besteld en ook voor het eerst bij Vuurwerk Almere-Haven, allebei vanwege de mooie aanbiedingen.

Wordt een mooi tripje dit jaar!

Dit jaar sws naar FELIX en KUIPER, omdat het de beste prijzen heeft en bovenal de beste klantenservice voor mij! Verder rij ik altijd langs de winkeliers in Zwolle en omstreken.. gewoon ff checken.

Na vorig jaar bij vuurwerk huizen, j.niks, vwmania Amsterdam en vuurwerknh te zijn geweest ga ik dit jaar wederom naar vuurwerk huizen. Daarnaast vuurwerklandoutlet Groningen. Tot slot moet ik nog langs een nog nader te bepalen vulcandealer

Al 4 jaar vaste klant bij Van Klinken in Valthermond, dit jaar ook nog een bestelling bij Alons Vuurwerk in Tweede Exloermond en Van der Veen Vuurwerk in Nieuw-Weerdinge gedaan.

Ligt Breda tegenwoordig in Zuid-Holland dan? :wink:

Dat krijg je als je stad overal tussen in ligt en nergens bij hoort hehehe .

Ik bedoelde er mee dat ik meerdere zaken zal bezoeken om enkele hebbe dingetjes te halen in Dordrecht en omgeving, overal en nergens dus.

Vos in Huizen, voor het eerst dit jaar!

Afgelopen jaren altijd trouwe klant bij Pronk geweest, met kleine uitstapjes naar Leeuwarden, Groningen en Middelmeer

Vuurwerkdiscount Almelo (Rubro)
Megavuurwerk Almelo (Mania)
Haringsvuurwerk Almelo (Wolff + vuurwerktotaal)
Valk Vuurwerk Nijverdal
Veel diversiteit met maar kleine stukjes rijden:D

Back
Bovenaan