Waar haal jij je vuurwerk?

Dit jaar ga ik zeker naar:
-vesta vuurwerk te roosendaal
-de plaatselijke boerenbond
-de plaatselijke gbv-weco winkel

Waarschijnlijk, niet helemaal zeker:
-vuurwerkland Steenbergen
-Diel Boere vuurwerk in Oudenbosch
-Bredavuurwerk
-een winkel die Vulcan spul verkoopt
-intratuin breda
-Haokan Roosendaal

ik haal het al jaren bij Makkelievuurwerk.
Vooral in Vijfhuizen goede service, aardige mensen en gewoon gezellig.

partijdig ja :idea:

Dit jaar weer bij Huisman, is vorig jaar goed bevallen! Maar heb ook orders bij orthen en haokan staan, benieuwd naar die winkels :)

Rijswijkse Vuurwerk hal, ben altijd zeer tevreden.

Het is een warme sfeer, zowel bij de show als in de winkel.

En voor mij als verzorgende is het een mooie plek even 2x gas geven en we zijn er.

Bonnetje lekker loeren in de winkel sfeer proeven vuurwerk word voor je gecontroleerd en dan nog loopt er iemand mee naar de auto, nou makkelijker kan niet.

Orthen vuurwerk den Bosch, toffe producten van oa evolution die ik wil hebben.
Knalkoning Oss, mooi assortiment met leuke aanbiedingen

Laatste 2 jaar wat winkels hier geprobeerd, afgelopen jaar was ik zeer tevreden had Enorm Haarlem en een GBV/Weco dealer. Dit jaar misschien maar weer in mn oude woonplaats daar hebben ze nu ook een winkel met Zena en Rubro :D.

Zoals de laatste paar jaar lekker alles bij Kuiper Koekange.
Op een paar losse dingen na dan, die ik soms tijdens de verkoopdagen nog her en der oppik. :)

Eddy.

Ik laat mijn keuzes afhangen van de volgende zaken;

- Prijs
- Kwaliteit
- Waar te koop (afstand)

Zoals ieder ander wil ik natuurlijk ook het beste voor het minste geld. Ik kijk daarom vaak voor ik het koop naar filmpjes hoe het stuk vuurwerk eruit ziet en beslis daarna of het qua prijs interessant genoeg is en of het binnen mijn budget valt. Afstand kijk ik als laatste naar; doordat ik zelf een diesel-auto rijd is brandstof misschien wel de laagste kostenpost voor wat betreft oud en nieuw voorbereidingen :p. Ik ben hoe dan ook niet voornemens om 200km enkele rit te maken voor 1 pot; ik zou in dat geval liever met een groepje vuurwerkliefhebbers op reis gaan om meer te kopen.

Dit jaar weer naar vuurwerk Riezebos. Lekker groot uitgebreid assortiment, toffe freakactie en vandaag nog wat bijbesteld bij Vuurwerkmania met hun 11-11 actie!

Ik heb dit jaar 95% van mijn bergje ingekocht bij Huisman vuurwerk en daarnaast nog een paar kleine bestellingen op de Vuurwerkmania site en Vuurwerktotaal site gedaan.

Altijd topservice gehad bij Huisman tot nu toe dus de verwachtingen zijn weer hoog :D

Elk jaar ga ik bij enkele nieuwe (voor mij) winkels langs. Dit jaar bij Vuurwerk7kamp, Haokan en Vuurwerkmania Zoetermeer (driesprong). Komen ongetwijfeld nog wel 1 / 2 bij, gewoon om de sfeer te proefen en wat last minute dingen te scoren.

Ik ben ooit bij de lokale dealers begonnen maar ik heb ondertussen ook de onderstaande adressen ontdekt. Verder ga ik dit jaar ook nog langs bij Riezebos in Amersfoort.

Al jaren haal ik mijn vuurwerk bij de volgende dealers:

Vechtweelde in Maarssen
Koningsdal ( Intratuin ) in Utrecht
Gebro vuurwerk in Maarssen

Gebro vuurwerk heeft momenteel de beste deals (echt goedkoop!) waardoor ik weinig meer bij de andere ga bestellen dit jaar.

In de voorverkoop alles bij vuurwerkland Steenbergen, maar op de weg terug naar Den Haag genoeg winkels om even langs te gaan en nog iets leuks scoren

Back
Bovenaan