Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haokan (Oisterwijk) en Huisman.

Er zijn nog een aantal dingen van katan die ik daar niet te koop zie, waarvoor ik of naar Orthen of ergens in de buurt zal gaan.

Ik haal dit jaar mijn vuurwerk bij Haokan fireworks in Roosendaal. Verder haal ik nog wat vuurwerk bij de Intratuin en misschien nog ergens anders wat, maar dat ligt aan de aanbiedingen.

Verwacht VWL Steenbergen, probeer dit jaar alles bij 1 winkel te halen met mooie (freak) korting.

voorheen jaren bij goedkopervuurwerk.nl ook wel 123vuurwerk in lopik, dit jaar voor het eerst naar Herman de Haan. moet zeggen dat ik de producten van HDH beter vind, een voller assortiment zeg maar.

Grootste gedeelte bij Herman de Haan, Rowy vuurwerk en verder sjouw ik nog wat vuurwerkwinkels af voor wat kleins en sowieso voor het sfeertje waar ik echt van hou zo het einde van het jaar!!

bij de Knalkoning natuurlijk ze hebben alle merken die ik wil en veel keuze je word daar erg snel geholpen parkeren voor de deur mooie winkel en nog goedkoop ook

Pronk vuurwerk, en wellicht nog elders in losse verkoop als ik er "tegenaanloop"

Voor het derde jaar ga ik weer naar goedkoper vuurwerk in Lopik. Fijne zaak, alles staat klaar, en ze nemen altijd de dtijd voor je.

voor 2e keer naar goedkoper vuurwerk maar toch door wat later online gaan dan anderen heb ik nu ook wat aanbiedingen gepakt bij haokan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan