Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorig jaar voor het eerst naar Orthen geweest, en het is me prima bevallen. Dit jaar daarom zeker weer bij Orthen. Mega aanbod, mega karton kortingen, en een mega freakactie. Topppieeee

vuurwerkleerdam, altijd een goede sfeer en veel gezelligheid, koffie/warme chocomelk staat klaar en worden 3 keer daags voorzien van verse oliebollen gemaakt door een plaatselijke bakkerij. :)

Rijswijkse Vuurwerkhal.

Mede door ook de hoeveelheid vuurwerk pakketten voor de medewerkers van ons bedrijf die ik er ieder jaar haal.

(best benieuwd wat de pakketten worden want er zijn er veel in de kartonverkoop dus schijnbaar iets nieuws)

Dit jaar haal ik mijn vuurwerk voor de eerste keer bij stienen fireworks in sittard.
Dit is zo'n beetje de enigste winkel in zuid-limburg,
waar je de collecties van bijvoorbeeld rubro kan krijgen.

Het grote nadeel van deze winkel vind ik dat de online winkel
waarschijnlijk pas in de 1e week van december helemaal online is,
dus misschien dat ik voor die tijd nog ergens anders een bestelling doe.

Nieuwe week, nieuwe kansen; kijken welke shops nu opengaan en welke producten nog ergens toegevoegd worden. Ik aas zelf nog op een Vitalli dealer voor de 8mtr fontein.

Tot nu toe besteld bij Vuurwerklandoutlet, Giezen Hoogkerk volgt deze week. Dan is het nog even kijken waar ik bepaalde Rubro dingetjes ga halen, kan bij Onwijsvuurwerk gaan worden om hun kas nog een beetje te spekken en meteen wat Wolff erbij te halen (White Thunder). Komen nog kleine dingen bij van diverse winkels, van overal wel íets; draaizonnen bij Dik Vuurwerk (Schuurmans), wat kleins bij een Lesli dealer (Vincent van Ellen), misschien Zink pijlen bij West Vuurwerk enz. etc. Zo ben ik de verkoopdagen wel zoet met her en der spul afhalen :D Heerlijk vind ik dat bij elkaar scharrelen!

Was van plan dit jaar ver buiten Gouda te rijden, gaat niet gebeuren. Dus bij 2 lokale vuurwerk-winkels genaamd Goudvuur en Zena Reeuwijk.

Vuurwerkland Steenbergen, Vuurwerklandbestel.nl/Rotterdam. Voor mij zeker de beste winkels gezien het assortiment en de prijs. Werk er ook al een aantal jaren dus ben ook zeer tevreden over de service hehe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan