Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar een groot deel bij TP-Vuurwerkshop in Kelpen-Oler waarom vriendelijk personeel, goede service, fantastische freakacties en een fantastische collectie! Gewoon een top winkel.

Verder is het nog kijken hoe en wat. Hier en daar wat dingen die ik niet kan krijgen ergens anders al zal TP een groot deel gaan verkopen. Maar dat wordt t.z.t. wel bekend, dus nu nog maar eveb afwachten waar en wat ik ga kopen!

Bij Souman vuurwerk. Daar werk ik dus dat lijkt me vanzelfsprekend.
Herman de Haan, goede service, goede prijzen.
Vox vuurwerk meppel, goede prijzen

Dit jaar sowieso proberen alles bij 1 winkel te halen en dat wordt waarschijnlijk Vuurwerkland Steenbergen.

Rijwielhandel Jan Jonkman, Drachten (Wolff)
Noord Scooters, Drachten (Broekhof)
Veneboer outdoor, Drachten (Lesli, Schuurmans, Weco)

Dat verschilt nogal, sommigen kom ik eenmalig en daarna nooit meer. Ligt aan de collectie en acties. Vorig jaar geweest bij Huisman, Fixet Otters, Roenhorst, TnT, Dumphuis, Harrieboem, Welkoop en Pyroshop. Denk dat deze winkels ook dit jaar weer bezocht worden.

Ik haal mijn vuurwerk altijd bij een hele reeks winkels.

Het zou dit jaar wel weer zo'n beetje dezelfde worden, namelijk: Felix vuurwerk(nostalgie,topvent,goede service,scherpe prijzen), Wagenvoort (groot assortiment,snelle service), Souman,Takman, Herman de haan(prijzen,assortiment) en dit jaar voor het eerst Vox vuurwerk.
En wie weet fiets of rij ik is langs de winkels in zwolle en omstreken voor een paar losse producten. kom meestal wel aan de tien verschillende winkels.

De laatste jaren bij vuurwerkland Steenbergen!!!!! Elk jaar een goed geselecteerde collectie en altijd weer super veel korting!!! Dit jaar ga ik dus ook weer.

Isandra Vuurwerk. Een klein winkeltje. Maar grootst in variatie. Heeft een eigen site en forum. En een eigenaar die goed inspeelt op de vragen wensen van de forum leden. Zo is er vorig jaar naar rond vragen Rubro Bij gekomen :)

Dit jaar Haokan vuurwerk te Pijnacker.. vorige jaren bij 123vuurwerk waar ik altijd geweldige service gehad heb, maar de hoofdredenen om er naar toe te gaan waren altijd de kortingen. Haokan beidt net iets meer op dit vlak.

Verder zal ik lokaal de aanbiedingen in de gaten proberen te houden om mogelijk lokaal ook nog wat te halen. Goed voorbeeld van vorige jaren was het action pack voor 2.95 in Voorhout bij Fixet Voorhout en een ratelband hier in het dorp.

Bij goedkopervuurwerk.nl en pyrovoordeel/harten4. En dikke kans dat ik ook nog naar intratuin en heel misschien huisman ga.

Dit jaar Haokan (Pijnacker/Oisterwijk) en Huisman (Arnhem).

Vorig jaar ben ik naar goedkopervuurwerk.nl, vuurwerkmagazijn7kamp en huisman geweest. Dit jaar dus veranderd, vanwege het brede aanbod met goede kortingen bij Haokan, en hun webshop die het hele jaar open is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan