Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zena winkel in Amersfoort vathorst.
en ergens in harskamp via vuurwerkbestelling.nl
Welkoop in putten en verder nog naar random winkels om daar rond te kijken en extra in te slaan en de sfeer proeven.

Waar ik vorige jaren nog bestellingen plaatste bij meerdere winkels(Mantel/Katan/Roenhorst/Kaufland) heb ik dit jaar maar besloten om dit bij één winkel te doen. En dat is Ed Raket in Apeldoorn.

Waarom?: Omdat zij de producten op mijn wishlist leveren en het is in de buurt(bij m'n vriendin). Daarnaast kreeg ik gewoon goed gratis vuurwerk. En daarom hiervoor gekozen ipv kortingen.

als ik de vuurwerkblaadjes binnen heb, ga ik kijken waar ik het weg wil halen en elk jaar ga ik wel naar verf en wand in winschoten of naar schröder hier in oude pekela. verder de sier afdeling uit duitsland.

Ik ga elk jaar naar Coppens warenhuis in Volkel.
Zeer goed assortiment met goede prijzen. Daarnaast is het personeel zeer kundig op vuurwerkgebied.
Dit is in sommige winkels wel anders. Daarnaast ga ik nog wat producten halen bij fixet Cuijk. Dit omdat ze voornamelijk Wolff vuurwerk verkopen.

Ik was van plan bij rowy veel te gaan halen,maar door diverse mooie acties bij vos vuurwerk huizen haal ik nu alles daar.
Hoef ik de 28e ook niet zover te rijden.

Intratuin,vuurwerkplanet,wolff,nog een dealer die van alles wat heeft en Duitsland.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan