W-Triple Layer

Artikelnummer: 1358
Artikelnaam: W-Triple Layer 108 's
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1500 gram
Aantal Schoten: 108 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Breed, breder, triple layer! Deze 108 schots waaierbox toont de maximale schoonheid van vuurwerk! Met salvo's van 9 schoten tegelijk is deze W-Shape compound uniek in zijn soort!
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 179,00
Winkelprijs: € 149,00
Online prijs: € 139,00
1358 W-Triple.jpg

Productfilm:

Demo 2020:

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo dan, dat ziet er wel heel fraai uit zeg. Heerlijke boeketten en een perfect tempo. Deze gaat op de wish-list.

Van deze box hebben wij geen sample. Daarom hebben wij deze uit de PRODUCTIELIJN getrokken en gefilmd met een iPhone. Kortom; dit is productie, en precies zoals hij op de boot is gezet!

Dat is helemaal goed om te horen. Dan rest nog 1 ding, de prijs. Zeer benieuwd naar want hij is echt gaaf.

Alleen al om deze box live mee te maken maar een ritje naar de winkeliersdemo maken. Heel benieuwd naar de verkooppunten en natuurlijk de prijs.

Alleen al om deze box live mee te maken maar een ritje naar de winkeliersdemo maken. Heel benieuwd naar de verkooppunten en natuurlijk de prijs.

Nou zien we je natuurlijk héél graag op de demo, zeker omdat er veel meer items zijn die de moeite zijn, maar toch willen we eerlijk zijn: dit is nou net die ene sample die we niet hebben, en dus niet zullen schieten. Wees gerust; de rest hebben we wel, plus een dikke finale! Dusse... tot 4 september?

Zo wat een gave bak, ook een heel lekker tempo. Jammer dat deze niet op de winkeliers demo geschoten word maar des te meer iets om naar uit te kijken 31 december. Staat hoog genoteerd op mijn voorlopige lijst

Nou zien we je natuurlijk héél graag op de demo, zeker omdat er veel meer items zijn die de moeite zijn, maar toch willen we eerlijk zijn: dit is nou net die ene sample die we niet hebben, en dus niet zullen schieten. Wees gerust; de rest hebben we wel, plus een dikke finale! Dusse... tot 4 september?

Jammer, maar wel tof dat jij/jullie dat meteen melden :thumbup: En ja, ik kom graag jullie producten bewonderen.:D

Dit ziet er uit als een potentiële topper! Komt op de film erg goed over, heerlijk tempo, prima effecten, kleuren in orde. Jammer dat deze niet op de demo wordt geschoten, maar wellicht vind ik het de gok waard om aan te schaffen. Zeer benieuwd naar de prijs!

Prachtig product, maar deze uitwerkingen lijken mij persoonlijk niet echt realistisch uit 25mm tubes. Ik wacht toch eerst maar eens de straatfilmpjes af. :wink:

Back
Bovenaan