W-Triple Layer

Het filmpje is in ieder geval veelbelovend. Als dit echt productie is dan gaat deze hoge ogen gooien onder de vuurwerkfreaks.

Ziet er super uit zeg! Je vergelijkt hem toch snel met de Mega Willows. Vergeleken met de Mega Willows heeft deze 25mm ipv 30mm en ook nog 500 gram minder...benieuwd of dit er echt zo uit gaat zien!!

Wauw, schitterende bak! 'Wicked' is zeker toepasselijk voor jullie merk. Ik ben benieuwd naar de prijs, die zou redelijk scherp zijn als ik het goed begrepen heb. Je hebt mij iedergeval al enthousiast gemaakt en ik geloof dat jullie wel eens een potentiele 'beste importeur' kunnen zijn als dit het niveau is.

Ik ben ook enthousiast maar kan niet geloven dat dit productie is. We gaan het de 31ste zien, als mijn dealer deze heeft staan wordt het een overweging waard.

Maar het is een spectaculaire box zo op film.

Hoop echt dat er een dealer hier in de buurt dit label gaat verkopen. Mooie box, en zo'n plaatje uit de wagen is altijd leuk om te zien.

Binnenkort schieten zeker? ( ik meld me vrijwillig aan ). Bij goede prestatie knallen we de film gelijk online :D

Back
Bovenaan