W-Triple Layer

Zit met precies het zelfde...jammer dat hij niet op de demo geschoten is. Nog steeds geen productie filmpje geschoten/beschikbaar??

Hoe weet jij dat dit een topper is? Het is toch reëler om te denken dat deze met minder kruid wat minder presteert en daarom juist geen topper is? Verklaar je (graag) nader :)
Tja het blijft natuurlijk een gok en persoonlijke voorkeur maar ik verwachtet deze een mooiere vulling van de lucht te krijgen.

Maar nogmaals, het blijft een (persoonlijke gok)

Ik twijfel of ik deze moet halen of iets moet bijleggen en de Mega Willows ga halen. Die laatste heeft 33% meer kruid per shot (1500 gram voor 108 shots vs 2000 gram voor 108 shots), maar aangezien die Mega Willows overal een paar tientjes duurder is weet ik het nog niet... Iemand iets zinnigs te zeggen over dit dillema? :p

Ik zelf heb dit dilemma ook. De Mega Willow heeft zich bewezen, maar is in de freakactie ook een stuk duurder. Ik denk dat ik de gok ga wagen en voor deze ga.

Ik ga deze ook kopen in de actie ipv mega willows. De mega is gewoon een stuk duurder nu. Ik denk persoonlijk dat je dat kruitverschil niet gaat merken door de hogere schiettempo en type effecten.

Haha hier nog 1 die twijfelt... Deze of de Mega Willows... De Mega Willows heeft zich al bewezen alleen vind ik die wat aan de trage kant. Alleen als je het aantal schoten en kruitinhoud vergelijkt dan zou ik dus voor de Mega Willows gaan... Maar wat zegt kruitinhoud tegenwoordig nog? Als dit echt productie is zoals Magnum beweerd dan zou ik sowieso voor deze compound kiezen.

Ik heb de mega willows reeds besteld en deze gaat er ook komen, dan kan ik het eerlijkste oordelen!

Nou ik kan je 1 ding zeggen die mega willow is me een partij vet, de grond trilt onder je voeten bij iedere salvo die hij afschiet...
deze heb ik uiteraard heb ik geen idee van deze maar zal ongetwijfeld prima zijn

Hij is nog niet geschoten in NL. Wel in China, en dat was productie. We willen hier nog wel een video van maken, en dat staat in de planning voor het einde van de maand. Hopen dat dat lukt, ze zijn al binnen in elk geval!

Hij is nog niet geschoten in NL. Wel in China, en dat was productie. We willen hier nog wel een video van maken, en dat staat in de planning voor het einde van de maand. Hopen dat dat lukt, ze zijn al binnen in elk geval!
ik ben erg benieuwd! Mochten jullie daar hulp bij nodig hebben ..... :D:cool:

Back
Bovenaan