Willymeuf
VWC lid
Hoe weet jij dat dit een topper is? Het is toch reëler om te denken dat deze met minder kruid wat minder presteert en daarom juist geen topper is? Verklaar je (graag) naderIk zelf ben voor deze topper gegaan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe weet jij dat dit een topper is? Het is toch reëler om te denken dat deze met minder kruid wat minder presteert en daarom juist geen topper is? Verklaar je (graag) naderIk zelf ben voor deze topper gegaan
Zit met precies het zelfde...jammer dat hij niet op de demo geschoten is. Nog steeds geen productie filmpje geschoten/beschikbaar??
Van deze box hebben wij geen sample. Daarom hebben wij deze uit de PRODUCTIELIJN getrokken en gefilmd met een iPhone. Kortom; dit is productie, en precies zoals hij op de boot is gezet!
Tja het blijft natuurlijk een gok en persoonlijke voorkeur maar ik verwachtet deze een mooiere vulling van de lucht te krijgen.Hoe weet jij dat dit een topper is? Het is toch reëler om te denken dat deze met minder kruid wat minder presteert en daarom juist geen topper is? Verklaar je (graag) nader![]()
Ik twijfel of ik deze moet halen of iets moet bijleggen en de Mega Willows ga halen. Die laatste heeft 33% meer kruid per shot (1500 gram voor 108 shots vs 2000 gram voor 108 shots), maar aangezien die Mega Willows overal een paar tientjes duurder is weet ik het nog niet... Iemand iets zinnigs te zeggen over dit dillema?![]()
Ik heb de mega willows reeds besteld en deze gaat er ook komen, dan kan ik het eerlijkste oordelen!
Vond deze op de demo echt top. Hele mooie bak.
ik ben erg benieuwd! Mochten jullie daar hulp bij nodig hebben .....Hij is nog niet geschoten in NL. Wel in China, en dat was productie. We willen hier nog wel een video van maken, en dat staat in de planning voor het einde van de maand. Hopen dat dat lukt, ze zijn al binnen in elk geval!