Leuk Forum,
Ik ben dan misschien geen lid van het eerste uur, maar keek toch al een aantal jaar mee voordat ik uiteindelijk lid werd..
Het was een warme zomeravond toen ik voor het eerst op het forum stuitte. Ik zocht naar informatie over een hobby die destijds niet zo'n grote hobby was, onwetend hoeveel meer ik zou kunnen leren hierover. Wat ik vond was meer dan een forum waar informatie werd gedeeld. Het was een community! Iedereen gepassioneerd en behulpzaam. Uit alle tips, trucs, uitjes, demo's, stedentripjes en de verhalen daarvan heb ik zoveel lees plezier gehaald. Dank daarvoor.
Wat voor mij dit forum echt speciaal maakt, is de crew. Een team van vrijwilligers die het forum draaiend houden. Ze modereren, houden onze discussies overzichtelijk, organiseren evenementen en zorgen ervoor dat iedereen zich welkom voelt. Zonder hun toewijding en soms harde werk zou Vuurwerkcrew nooit de plek zijn geworden die het nu is. Ik wil graag jullie in het bijzonder bedanken voor jullie inzet. Jullie maken dit forum!
Ook de winkeliers en importeurs die op het forum actief zijn wil ik nog even benoemen. Jullie geven ons niet alleen ons plezier en jullie expertise, maar organiseren ook onze freakkorting, fantastische winacties en geven ons exclusieve inkijkjes in de nieuwste ontwikkelingen achter de schermen. Sommigen van ons zijn op plekken geweest waarvan ze die nooit hadden kunnen dromen. Dankzij jullie steun en inzet kunnen we onze hobby al veel langer blijven uitoefenen dan we anders hadden kunnen doen.
Zelfs nu de rest van nederland er afscheid van neemt, doen jullie nogsteeds jullie stinkende best. Hulde en dank.
Bedankt aan alle forumleden voor jullie passie, jullie humor en jullie steun. Samen hebben we iets moois gecreëerd en momenten met en zonder elkaar beleefd die we nooit vergeten.
Jeetje, wat een triest bericht wordt het eigenlijk zo he.. Geen afscheidsbrief hoor, maar wel dankbaarheid.
Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig en gezond nieuwjaar. Moge de feestdagen gevuld zijn met warmte, liefde en dierbare herinneringen.
Geniet extra van de afhaaldagen, geniet extra van de geur, geniet extra van sfeer, geniet extra van jullie collectie, geniet extra van jullie lontjes.
Geniet.
Geniet gewoon.
Geniet iedere seconde.
Geniet bewust.
Begin daar Kerstavond al mee.
Bewust genieten van alles en iedereen om jullie heen!
Liefs,
Kristel