VWC wenst iedereen mooie dagen!

Leuk Forum,

Ik ben dan misschien geen lid van het eerste uur, maar keek toch al een aantal jaar mee voordat ik uiteindelijk lid werd..

Het was een warme zomeravond toen ik voor het eerst op het forum stuitte. Ik zocht naar informatie over een hobby die destijds niet zo'n grote hobby was, onwetend hoeveel meer ik zou kunnen leren hierover. Wat ik vond was meer dan een forum waar informatie werd gedeeld. Het was een community! Iedereen gepassioneerd en behulpzaam. Uit alle tips, trucs, uitjes, demo's, stedentripjes en de verhalen daarvan heb ik zoveel lees plezier gehaald. Dank daarvoor.

Wat voor mij dit forum echt speciaal maakt, is de crew. Een team van vrijwilligers die het forum draaiend houden. Ze modereren, houden onze discussies overzichtelijk, organiseren evenementen en zorgen ervoor dat iedereen zich welkom voelt. Zonder hun toewijding en soms harde werk zou Vuurwerkcrew nooit de plek zijn geworden die het nu is. Ik wil graag jullie in het bijzonder bedanken voor jullie inzet. Jullie maken dit forum!

Ook de winkeliers en importeurs die op het forum actief zijn wil ik nog even benoemen. Jullie geven ons niet alleen ons plezier en jullie expertise, maar organiseren ook onze freakkorting, fantastische winacties en geven ons exclusieve inkijkjes in de nieuwste ontwikkelingen achter de schermen. Sommigen van ons zijn op plekken geweest waarvan ze die nooit hadden kunnen dromen. Dankzij jullie steun en inzet kunnen we onze hobby al veel langer blijven uitoefenen dan we anders hadden kunnen doen.
Zelfs nu de rest van nederland er afscheid van neemt, doen jullie nogsteeds jullie stinkende best. Hulde en dank.

Bedankt aan alle forumleden voor jullie passie, jullie humor en jullie steun. Samen hebben we iets moois gecreëerd en momenten met en zonder elkaar beleefd die we nooit vergeten.

Jeetje, wat een triest bericht wordt het eigenlijk zo he.. Geen afscheidsbrief hoor, maar wel dankbaarheid.

Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig en gezond nieuwjaar. Moge de feestdagen gevuld zijn met warmte, liefde en dierbare herinneringen.

Geniet extra van de afhaaldagen, geniet extra van de geur, geniet extra van sfeer, geniet extra van jullie collectie, geniet extra van jullie lontjes.

Geniet.
Geniet gewoon.
Geniet iedere seconde.
Geniet bewust.
Begin daar Kerstavond al mee.
Bewust genieten van alles en iedereen om jullie heen!

Liefs,
Kristel

Wat een jaar hebben we weer gehad, het was wederom drukker dan het jaar ervoor. Wat een geweldige sfeer is er het hele jaar op het forum geweest dankzij jullie, daarvoor wil ik alle leden dan ook enorm bedanken. Maar ook de winkeliers en importeurs wil ik enorm bedanken voor de bezoeken, de prijsvragen, de antwoorden en alle informatie die er vanuit jullie kant op het forum is verschenen. Ik wens jullie allemaal ontzettend fijne en gezellige kerstdagen toe en kijk daarna keihard uit naar de afhaaldagen en de dag der dagen. Dit is onze tijd, geniet daar van:kerst:

Wat een jaar!! Ik kan niet anders dan super positief terug kijken hoe het er hier aan toe is gegaan. Wat een drukte en gezelligheid, ze krijgen ons niet zomaar klein. Bedankt aan alle leden voor het in leven houden van het forum en dat gewoon het hele jaar door. Bedankt aan de Freakwinkels en importeurs voor alle mooie winacties en de rest wat er bij komt kijken.

Fijne dagen iedereen!! geniet extra hard van de komende dagen.

Aan iedereen die hier zijn steentje heeft bijgedragen, van leden tot winkeliers, importeurs of de meelezers: heel fijne feestdagen gewenst! Het was een super jaar, drukker dan ooit, de sfeer beter dan ooit en laten we er met zijn allen nog minimaal één mooie jaarwisseling van maken. En, wanneer dat kan, dat er nog vele mogen volgen natuurlijk.

Geniet van elkaar, familie, vrienden, zorg dat je uitgerust toeleeft naar dé mooiste drie doldwaze dagen van het jaar. 🎅🎄

Aan iedereen hier op dit forum: Bedankt voor alles, hele fijne feestdagen en geniet van de laatste sfeervolle dagen van 2025. Iedereen heel veel plezier gewenst tijdens de afhaaldagen en geniet van het stoken op 31 december.
En hopelijk maken we er met z'n allen, volgend jaar, weer zo'n mooi jaar van hier op het forum. Laten we met ze allen hopen dat ze het verbod in Den Haag er niet doorheen gedrukt krijgen, en dat we volgend jaar weer mogen stoken.

Nogmaals: Bij deze hele fijne feestdagen en natuurlijk een fantastisch 2026 😉🥳👍🏻

Dat de rugpijn voor ons allen van al het sjouwen, stapelen, muurtjes bouwen enzovoort mee mag vallen dit jaar. Het voelt heel gek dat dit mogelijk echt de laatste keer afhalen is, een heel jaar voorpret, demo's bezoeken, discussiëren over Nederlandse producten, stress of de producten wel tijdig binnen komen of worden afgekeurd en dan de stress om het weer niet te vergeten. Laat de weergoden voor deze laatste "traditionele" oud en nieuw ons gezind zijn.

Fijne feestdagen allemaal en bedankt voor weer een jaar fun op het forum!!

Back
Bovenaan