Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vermeld niet die negatieve nieuws berichten in het kopje nieuw berichten. je kan nu geen dag overslaan voor je eerst langs al die negativiteit bent voordat je eindelijk bij de interessante topics komt.
Tja aan de andere kant een accountje is natuurlijk zo aangemaaktVroeger kon je de chat niet lezen als je niet was ingelogd, nu kan dat wel. Is het niet mogelijk om terug te keren naar die oude situatie. Dit omdat ik merk dat er toch veel lieden mee lezen die een antipathie tegenover onze hobby hebben. En zij hoeven niet mee te lezen wat er bij ons speelt.
Tja aan de andere kant een accountje is natuurlijk zo aangemaakt
In een draadje, onderaan een knop toevoegen --> nieuwe berichten.
Naast de knop --> naar boven
nu klik ik altijd op ''naar boven'' omdat ik weer op de knop ''nieuwe berichten'' wil klikken.
Wat een verademing! bedankt voor jullie snelle handelen!Mediaberichten worden niet meer getoond in het overzicht van nieuwe berichten, wel is er de mogelijkheid om het op de forum homepage op te zoeken en we hebben het los gelinkt onder "What's new?" en "Snelle links". Hopende jullie daarmee tegemoet te komen.
De chat verbergen hoeft volgens ons niet, die staat ook al zeer lang openbaar.
Mediaberichten worden niet meer getoond in het overzicht van nieuwe berichten
Een keuze maken.
Of alle cat 1 2 3 toelaten op het forum of echt de nl regels volgen.
Weet niet of het er al is en misschien is het te veel werk.
Een apart gesloten topic met alle nieuwe producten van 2020, daarin een link naar desbetreffende topic over dat product
Heb voor mijn gevoel veel nieuwe producten gemist, omdat ik niet het hele forum heb doorgespit(mijn eigen fout natuurlijk)
Zo naar wens?