Als winkelier zit ik daar toch wel wat anders in. En dat komt omdat wij een soort tussencategorie zijn. Wij starten nog niet met de verkoop voor de zomer maar wel meteen rondom de importeursdemo's in september. Dat doen we voor jullie, de vuurwerkliefhebbers. Mensen die in de periode september - november bij ons bestellen en
niet actief zijn op een forum kunnen we op 2 handen tellen, de meeste bestellers in die periode zijn echt allemaal liefhebbers en fora-leden. We zijn dus niet nu al aan het verkopen maar wachten zeker niet tot december. Daarnaast blijven we in de tussentijd wel actief op het forum.
Een Freak-actie topic vind ik heel wat anders dan een winkel-topic. In het Freak-actie topic post ik vooral actie-gerelateerde informatie. Dat doe ik meestal niet in het winkel-topic. Oke, af en toe misschien een teaser maar ik houd die 2 heel duidelijk gescheiden. Een foto van het ombouwen van onze Vuurwerk Store, de binnenkomst van nieuwe dummy's, uitnodiging voor de Huisman Vuurwerkdemo, enz. zet ik allemaal in het winkel-topic omdat dit niets met een Freak-actie te maken heeft.
De afgelopen jaren hebben we jullie dus ook in de periode januari - september regelmatig een update gegeven via ons winkel-topic. En in de periode september - december veelal niet-actie gerelateerde info. En die mogelijkheid is er nu niet.
Maar goed, over dit onderwerp zullen we binnenkort ook met de Crew nog wel even babbelen.