VWC in 2020, tips of suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij meer producten het kruitgewicht invullen. Aangezien de polls op kruitgewicht gaan is dat wel zo makkelijk, ik zoek me af en toe rot :p

Vind het heerlijk. Geen negativiteit,
Allen een hobby!!!
Dank aan de heren van VWC!

lijkt me wel een fijne optie om producten te kunnen filteren op. tube diameter, NEM, prijzen, effecten, kleuren ect ect.
weet niet of die haalbaar is ?

lijkt me wel een fijne optie om producten te kunnen filteren op. tube diameter, NEM, prijzen, effecten, kleuren ect ect.
weet niet of die haalbaar is ?
Helaas niet, de informatie is als tekst in een topic opgesteld en geen database met mogelijkheid tot filters.

Wordt het forum volgend jaar hernoemd naar 'Siercakecrew'? :idea: :D Na de mijns inziens iets te makkelijke capitulatie van BPN blijft er namelijk geen ander vuurwerk over...

Kan er voor Argento een eigen topic komen (apart of onder funke), zodat makkelijker terug te vinden is?

Zouden jullie een verzamel topic kunnen maken voor wolff of zijn er geen nieuwe producten bij gekomen? Las net het bezoek verslag en er gebeurde niet veel bij de importeur..

Zoals vorig jaar ook aangegeven. Hoe kom ik van die lelijke oranje skin af? Dit sloopt mijn OLED beeldscherm

Een donker thema optioneel instellen zoals je nu op meerdere platformen als YouTube en alles ziet, zou ik wel een voorstander van zijn inderdaad. :idea:

Zoals vorig jaar ook aangegeven. Hoe kom ik van die lelijke oranje skin af? Dit sloopt mijn OLED beeldscherm

volgens mij kan je onderaan het forum nog altijd de stijl van het forum kiezen, mocht je dat prachtige oranje niet mooi vinden :wink: Of je kan je scherm wat kleiner maken zodat het oranje er net buiten valt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan