Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kunnen topics niet uitgeschakeld worden voor in het menu met nieuwe berichten? Op deze manier irriteert die prijsvraag me wel een beetje.
Inderdaad, vanaf pagina 389 heeft Laurence een spambot aan gezet.. wat een trieste vertoning zeg!![]()
Zeker een triest iets,dat je zo een prijs wilt/kunt winnen.
reden voor mij om hier niet aan mee te doen,je maakt geen enkele kans op deze manier.
ik koop me er liever 1...
Uploaden vanaf tablet of telefoon erg handig meybe???
-Media gedeelte. Heb dit al eens eerder aangegeven bij de Crew, maar persoonlijk erger ik me kapot aan al die negatieve Berichten, en vaak ook de daaropvolgende reacties.
In de weken voor Oud en Nieuw, is dit nogal sfeer verlagend. Beperking hierin en meteen een slotje zou ik waarderen.
wederom....je kan die topics ook gewoon links laten liggen...de meeste media berichten lees ik deze tijd hierom ook gewoon niet. Puur om foutieve en suggestieve berichtgeving.
Als het dan puur foutieve en suggestieve berichten zijn, waarom moeten ze dan gepost worden?
Media gedeelte. Heb dit al eens eerder aangegeven bij de Crew, maar persoonlijk erger ik me kapot aan al die negatieve Berichten, en vaak ook de daaropvolgende reacties.
In de weken voor Oud en Nieuw, is dit nogal sfeer verlagend. Beperking hierin en meteen een slotje zou ik waarderen.
wederom....je kan die topics ook gewoon links laten liggen...de meeste media berichten lees ik deze tijd hierom ook gewoon niet. Puur om foutieve en suggestieve berichtgeving. Feit is gewoon dat wij geen censuur in nieuwsberichten toepassen. En een goede discussie is toch prima? Wel is het het onze keuze om voetbalgerelateerd nieuws gesloten te plaatsen omdat de ervaring leert dat hier de discussies nooit goed komen.
Is het een idee om een gezamenlijke lijst te maken over de verschillende demo's heen waar staat welk product waar wordt geschoten op een demo? Zodat je in 1 overzicht kan zien welk product dat je op het oog hebt waar geschoten wordt.
Dagdromen op een vrije ochtend:
zou VWC een goed signaal afgeven dmv banners boven productpagina's. Dus geen reclame maar stookregels/tips.
Gekoppeld aan [type vuurwerk] in de titel omgangs- en stookregels voor desbetreffend type vuurwerk. Hoe ga je om met een pijl, compound, knalvuurwerk. Bij iets uitgebreiders als (ook al is het verboden) verbinden van een cakebox plaats je een link naar een topic.
Op andere phpbb forums heb ik wel eens de forumregels zo bovenaan gezien. Moet toch hier ook te doen zijn om het stookgedrag richting te geven? Meteen goed signaal van de community naar media en overheden, goede wil tonen.