[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat zou jij graag willen zien in Groningen?
Dan gaan wij er een mooie actie van maken volgende week!!

Mooie actie hoor.
voor mij te ver weg jammer genoeg en kan dit in Groningen niet krijgen voor die prijzen.
Pangu en evo komt hier dus niet meer in huis.
Gelukkig zijn er genoeg andere toppers te krijgen.
Maar deze week sla ik over in Groningen.
Ik wacht toch effe op wat beters.
In ieder geval bedankt wat jullie voor ons doen.
:thumbsup:

Wat zou jij graag willen zien in Groningen?
Dan gaan wij er een mooie actie van maken volgende week!!

Er komt altijd wel wat voorbij wat ik leuk vind en koop Luc.
Dat er deze week niets is voor mij kan voor een ander leuk zijn.
Aangezien jullie toch doorgaan tot 1 december komt er nog genoeg voor mij en anderen.
Gewoon doorgaan zoals jullie het nu doen vind ik best hoor.
:thumbsup:

Hai, komt de mega 6 van mania nog een keer in de weekactie? Gr, Jeroen

PS: overigens hele mooie aanbiedingen, overweeg om toch een autoritje te gaan maken:D

Zoveel mooie acties!! Iedere week bezorgen jullie steeds weer mooiere aanbiedingen en de persoonlijke collectie blijft steeds groter worden! :) Wanneer komt de mysterie box van Groningen online?

Wanneer zal de collectie in Groningen compleet zijn? Ik ben bang dat als ik nu bestel dat ik nog mooie producten ga missen :bonk:

Zoveel mooie acties!! Iedere week bezorgen jullie steeds weer mooiere aanbiedingen en de persoonlijke collectie blijft steeds groter worden! :) Wanneer komt de mysterie box van Groningen online?

Bedankt voor het compliment! Daar doen we het voor :)

Wanneer de mysterybox of set online komt weten we nog niet! We doen ons best om deze zo snel mogelijk online te zetten! :)

Wanneer zal de collectie in Groningen compleet zijn? Ik ben bang dat als ik nu bestel dat ik nog mooie producten ga missen :bonk:

Inprincipe blijft Groningen in grote lijnen zo, zodra we de bunkers helemaal ingericht hebben kunnen we zien of er ruimte is voor extra producten :wink:

In principe blijft Groningen in grote lijnen zo, zodra we de bunkers helemaal ingericht hebben kunnen we zien of er ruimte is voor extra producten :wink:

Dank voor je snelle bericht. Dan ga ik gewoon bestellen, was vorig jaar lekker rustig in Groningen toen ik kwam halen, hopelijk dit jaar weer :D

Het seizoen is bij ons in volle gang! :D

Zo kregen we afgelopen vrijdag levering van Wolff en Evolution! Zowaar hebben we het eerste nieuwe artikel al ontvangen!

15dqtco.jpg

rhu8wo.jpg

Laatst bewerkt:
Zon pallet rambam 3.0 mag je ook wel bij mij neerzetten. Ik garandeer alleen niet of hij er met oud en nieuw nog staat. #deluchtinmetdiezooi Krijg je wel een mooie straatfilm van me.

Morgen zullen de prijzen van Vuurwerktotaal stijgen! Willen jullie nog gebruik maken van deze ram prijzen, doe dat dan vanavond! :D

Vuurwerktotaal.jpg.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan