Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het verkopen voor iets anders wat ze willen bewerkstelligen in de politiek.Ik ben benieuwd wat de VVD gaat doen als blijkt dat niet aan alle voorwaarden die ze hebben voldaan kan worden.
Dus als ik het goed begrijp gaat het sowieso allemaal nog wel even duren voordat het er door is....Als het goed is gaan ze volgende week stemmen.
Sidenote: ze stemmen over het initiatiefwetsvoorstel. Dus niet over een wetswijziging. Die stemming gaat pas komen op het moment dat het kabinet de initiatiefwet uitgewerkt heeft.
Je hebt trouwens gelijk. Niet Op SocialmediaDe jouwe weet ik wel: DE NOS
Met een 14mm ben je zowiezo fout bezigZe willen 'makkelijk te handhaven' regels zodat er geen onderscheid is en 'alles wat de lucht ingaat' illegaal is. Hoe zien ze dit concreet voor zich dan? Dat betekent dat je met een 14mm overgebleven pruttelpot van afgelopen seizoen even 'fout' bent als een kofferbak vol zwaar illegaal vuurwerk. Illegaal is illegaal, dus dan gaan mensen toch juist nóg zwaarder spul kopen? Als dat onderscheid verdwijnt is het einde zoek lijkt me.
Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer onrealistisch ik die 'eisen' van de VVD vind. En dat is dus goed nieuws, dan stemmen ze tegen!?![]()
Same, kijken is voor mij een garantie voor een kutavond. Weet nu al dat ik me dood ga ergeren aan alle uit context gerukte feiten en linkse aanstellerijIk lees hier de samenvatting wel![]()
Als vuurwerk verboden is betekent dat niet dat er Europees gezien geen onderscheid meer is tussen de klasse 1 2 3 en 4..Ze willen 'makkelijk te handhaven' regels zodat er geen onderscheid is en 'alles wat de lucht ingaat' illegaal is. Hoe zien ze dit concreet voor zich dan? Dat betekent dat je met een 14mm overgebleven pruttelpot van afgelopen seizoen even 'fout' bent als een kofferbak vol zwaar illegaal vuurwerk. Illegaal is illegaal, dus dan gaan mensen toch juist nóg zwaarder spul kopen? Als dat onderscheid verdwijnt is het einde zoek lijkt me.
Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer onrealistisch ik die 'eisen' van de VVD vind. En dat is dus goed nieuws, dan stemmen ze tegen!?![]()
Opstellen van de wet, stemming Eerste Kamer en (goed)keuring door de EC.Hoe groot is de kans dat er dit jaar nog verkocht en afgestoken mag worden? Geldkwestie ivm met uitkoop, voorwaarden die de VVD stelt, onderzoek of handhaafbaar, uitspraken van de Staatssecretaris? Mis ik nog meer? Fijn als er snel duidelijk komt.
De 1e van de 48 kamerleden die ik heb gemaild die reageert.